![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Joskus oon työkseni asentanut valaistusta urheilu kentälle ja ratsastus kentälle. Mä sanoisin noilla käyttötunneilla hommaa vanhoja suurpaine natrium valonheittiä muutama kpl niin luulis riittävän suht hyvin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Laita halogeenien tilalle monimetallivalaisimet. On alkuperäisiin verratava valaistus pienemmällä tehonsyönnillä, kestää lisätä valaisimia jos on tarve. Mulla on tuommoinen valaisin talonpäädyssä jolla valaisen "teknistä aluetta", varsin hyvin loimottaa.
Joskus tätä kyselinkin kun moisia irtopolttimoita tarttui käsiin. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=32570
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| [:] Jaksottainen LED-valaistus (advanced LED-technology) [:] | Kiltamestar | Chit-Chat | 7 | 19.10.2011 15:21 |
| Valaistus | reindeer | Kysy MäIteltä | 10 | 09.01.2003 14:57 |