Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 03.12.2004, 20:02
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

On tosiaan kunnioitettava suoritus!

Saatko selville mistä Hiacen mallista nuo ovat? Lähinnä vuosimalli kiinnostaa, nelivedostahan nuo pakostikin ovat peräisin.

Olisiko satulan kiinnityslevyn saanut järkevästi pulteilla kiinni jarrukilven reikiin?

Käytätkö BJ:n omaa jarrupääsylinteriä? Ulkomailla ovat usein ruuvanneet J-80 sylinterin tehostajaan kiinni kun se on varta vasten tehty kahden akselin levyjarruille. Tiedä sitten mitä moinen kustantaa.

Näyttäisi sen verran helpolta laittaa vaikka HDPE-muovista litteä jarrukilpi tuohon, että kun pääsen omassa autossa samaan vaiheeseen, niin teen sen.

(Ai niin, eihän se välttämättä ole BJ (tai siis J4) vaikka profiilissasi moisen kuvia onkin. Todennäköisesti kuitenkin on, sillä jousen ja U-pulttien välistä puuttuu ne kumihäkkyrät joita J6:ssa on.)


Edited by - JF on 03/12/2004 20:05:46
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Defender koeajoa Nerd-O Linkit 15 24.09.2007 15:23
Suzukin koeajoa (kuvia). luppakorva Tekniikka & Jutustelu 9 15.08.2007 06:36
O: läjän panhardeja vaille etu ja taka!! Pexi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 10.09.2006 12:24
Taas mää rikoin Rangen, ja Hiluksin koeajoa Niko Chit-Chat 25 07.08.2006 21:40
9.00x16" renkaita vaille O/M/V Renkaat ja vanteet 3 22.04.2006 22:21


Sivu luotu: 15:29 (GMT +2).