Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 05.11.2014, 11:49
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Tästähän on ollu pirusti puhetta ja pahaa porua.
SJ410:n akselimassat katsotaan sieltä korissa olevasta tyyppikilvestä eikä akseleista.
Vaikka suskaan vaihtais kuorma-auton akselit niiin akselimassat ei nouse yhtään.

Jos joku katsuri katsastaa isommille akselimassoille niin se on tehnyt virheen.
Näin se vaaan menee.

Auratodistuksella saa lisää etuakselimassa mut sit pitäs olla aura nokalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
G-mesen W460-W461-W463 tekniset/voimansiirro erot? petr Tekniikka & Jutustelu 15 07.03.2008 22:06
HJ-61+GAZ 69 E Tekniset tiedot/Mitat patriot4x4 Tekniikka & Jutustelu 9 28.02.2008 22:42
tekniset piirrustukset! battis Chit-Chat 11 27.06.2006 10:54
Volvo TGB:en tekniset tiedot. Tekniikka & Jutustelu 0 27.11.2005 12:29
BJ:n vertailumoottorit ja niiden todistukset kaivaja Tekniikka & Jutustelu 16 26.05.2004 22:17


Sivu luotu: 01:49 (GMT +2).