![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
||||
|
||||
|
viimekesänä vetelin lj.llä ja 9k taborilla puunrunkoja pitkin omalla tontilla. vinssillä nostin sen ilmaankin. laitoin sopivat puupöllit puskurin alle ja nostin ilmaan. liikku ihan nätisti. loivassa mäessä laitoin pylpyrän väliin. nii ja takavinssillä otin vaan tukea, kun ei lj.n paino riittäny pysymään paikallaan.
__________________
M.O.C |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Kontin kiinnitys tarvikkeita | Heering80 | O/M/V Muut | 6 | 26.04.2014 18:19 |
| Gaz66 maastossa?? | malu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.02.2012 21:22 |
| Q: kontin hinta ameriikasta | Ossi_p | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.02.2008 18:29 |
| hummeri maastossa | Sami_V | Chit-Chat | 1 | 25.03.2005 19:08 |
| maastossa tässäkin?? | Linkit | 0 | 22.01.2005 10:20 | |