![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ja viat on parhaimmillaan saanu korjata paikan päällä (jarruvalon poltin). Eli kyl iso peukka täältäkin katsastus insseille POIS LUKIEN järvenpään katsastuksen munapää, joka toisella kerralla oli poistamassa karjarautaa vm.-90 autosta, koska se ei ollut paikalla viime vuonna kun olin muutoskatsastanut samalla kaverilla intercoolerit ym.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin vanhalta valtiolliselta ajalta löytyy sitten toisenlaisiakin kokemuksia, mm. ruosteiset mutta ehjät jarruputket on vaihdatettu, kuten myös iskarit joissa suojaputken reunassa oli ruostevikaa, toimivat eivätkä vuotaneet.
|
||||
|
||||
![]()
Sainpahan itsekin kerran ropailla autoa konttorin pihalla tarkastuksen jälkeen kun eivät jarruvalot toimineet. Käväsin jopa naapuriliikkeestä juosten hakemassa uudet polttimot jos olisivat vaikka palaneet. Aikani kun hipelöin polkimen katkaisijaa niin valot syttyivät. Vinkkasin äijän pihalle ja painoin poljinta niin ukko näytti peukkua ja antoi uunituoreen leiman
![]() Muutenkin on hyvin tultu toimeen inssien kanssa vaikka on muutama auto tullut leimattua. Eli peukkua täältäkin.
|
||||
|
||||
![]()
Ja tuli vielä mieleen tuosta Japin viestistä yks juttu.
Yks kaverini kertoi tapauksen kun oli katsastamassa autoa 80-luvulla. Katsuri tarkkaili auton keulaa ja sanoi että molemmat umpiot menevät vaihtoon. Kaveri sanoi että mitä vittua kun hän juuri vaihtoi toisen viime viikolla kun meni rikki. Katsuri totesi vaan että: "Jaa, no ei sitä sitten tartte vaihtaa." Että näin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Itse kävin just vuoden ajoaikaa ja ei voi ku myhäillä. Oli jo viikon myöhässä ja tänä aamuna vasta huomasin. Ei kerinny tehdä minkäänlaista tarkistusta. Melkei vois kehua ranskalaista.. ja inssiltä sain vielä muutaman hyvän vinkin seuraavaan huoltoon..
|
|||
|
|||
![]()
Mie oon saanut vanhan "liiton" aikaan pari katsuria erotettua konttorilla. Kerran sitten pikkusieluisesti toimineen katsurin samantein puhutteluun katsastuskonttorin päällikön toimistoon, jne...
Se oli silloin ennen kuin nämä vapautettiin. Sen jälkeen oon käyttäny kaikki autot yhdellä ja samalla katsurilla. Koskaan ei ole turhasta sanonut, päinvastoin ollaan monessakin asiassa samalla linjalla jne... Mut mä olenkin ite sitten paskemmassa asemassa kuin nuo, ja monesti tarkempikin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikan takapenkki --> katsastaja vastaa | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 19:24 |