Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1951  
Vanha 21.10.2014, 07:49
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clodz Näytä viesti
Eli homma on ihan läpihuutojuttu, sellaista riskiä ei ole että katsastussetä pudistaa päätään ja mulla on neljä todella vähän ajettua 235/75/15 kummia myytäväksi eteenpäin? En ole eläissäni muutoskatsastellut mitään, ihan jo tavanomaisten katsastusten kanssa on ollut riittävästi haasteita...
Satavarmasti läpihuutojuttu. Pyydät normikatsastuksen yhteydessä merkkaan noi renkaat otteeseen ja se on siinä.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1952  
Vanha 21.10.2014, 17:30
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Asensin 410 suzukiin lockrightin lukon etuperään ja kysymys on seuraavanlainen.

lukko pelaa muuten hienosti mutta tuntuu että ei vapauta olleenkaan, eli jää ns päälle kun ajaa esim tasaisella tiellä.

lukko on asennettu ohjeiden mukaan, en kokeillu että oisko se pakittamalla vapauttanu sitä...jotain rutinaa se piti kun maa kasan päälle kiipeilin..


vai onko se niin että vetopäällä se lukko on ns 100% ja kun päästät kaasun ja vaikka käännät ni silloin löysää? Täytyy melkein tiellä käydä ajamassa että näkee mitä se tekee??


joo tämäkin jo selvisi, täytyy varmaan soittaa ameriikan joelle että tekee pienen lisäyksen tekstipuolelle siihenn kasausohjeeseen.




Take supplied springs and put small spring inside the larger spring, tuon kun se lisäisi siihen opukseen ni hyvä tulee....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 21.10.2014 18:22
Vastaa lainaten
  #1953  
Vanha 21.10.2014, 19:13
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
vai onko se niin että vetopäällä se lukko on ns 100% ja kun päästät kaasun ja vaikka käännät ni silloin löysää? Täytyy melkein tiellä käydä ajamassa että näkee mitä se tekee??
Juuri näin, eli aina kun tulee kardaanilta vetoa suuntaan tai toiseen, niin lukko on 100%
Vastaa lainaten
  #1954  
Vanha 23.10.2014, 12:34
wolfigy wolfigy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 23
Perusasetus

Nyt kun moottorilämmitys (letku) ei suostu toimimaan, niin onko normaalia, että suzukit ovat niin huonoja kylmäkäynistymään vaikka noin -10 asteen pakkasella.
Itsellä pitää lukuisia kertoja startata kunnes auto suostuu edes hörähtämään.
Monesti lähtee käyntiin ja sitten sammuu jos kaasua ei ole annettu tarpeeksi kauan.
Vastaa lainaten
  #1955  
Vanha 23.10.2014, 17:05
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Nyt kun moottorilämmitys (letku) ei suostu toimimaan, niin onko normaalia, että suzukit ovat niin huonoja kylmäkäynistymään vaikka noin -10 asteen pakkasella.
Itsellä pitää lukuisia kertoja startata kunnes auto suostuu edes hörähtämään.
Monesti lähtee käyntiin ja sitten sammuu jos kaasua ei ole annettu tarpeeksi kauan.
Kolmesti polkaset kaasua ja vedät ryypyn päälle ni pitäs lähtee mukisematta tulille. Mutta kannattaa pitää roikassa ja mahollisimman ohkaset öljyt koneessa....jos vain lohkolämppäri toimii....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1956  
Vanha 23.10.2014, 17:44
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Onks tää sillä automaatti ryypyllä,Sen toiminta kannattaa tarkistaa eli kun kone kylmä,Niin kurkkaa että läppä on kiinni.Samoiten kun kone normilämpöinen,Niin kattoo että läppä aukeaa myös kunnolla!

-jos automaattiryyppy ja toiminta arvelluttaa.Niin senhän vois muokata kajuuttaan ihan vaijjerilla?

Ja samalla voi kattoa että kiihdytyspumpusta tulee kakkua,kun vääntää kaasuvivusta.

Kun kaikki kunnossa,Niin tollanen lähtee kovastakin pakkasesta ilman johtoa!
Vastaa lainaten
  #1957  
Vanha 24.10.2014, 05:39
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Kunnossa oleva litranen kone lähtee pakkasilla paremmin käyntiin kuin Lada
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1958  
Vanha 24.10.2014, 16:15
piku79 piku79 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.11
Sijainti: keski-suomi
Viestit: 52
Perusasetus

Minulla kanssa samurai ei tahdo millään lähtee kylmänä käyntiin. Miten se automaatti ryyppy toimii. Olisiko kenelläkään kuvaa tuosta vaijeri virityksestä.
Vastaa lainaten
  #1959  
Vanha 26.10.2014, 09:03
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Kunnossa oleva litranen kone lähtee pakkasilla paremmin käyntiin kuin Lada
valitettavan totta.

nimimerkillä ladan ja suzukin omistaja.
Vastaa lainaten
  #1960  
Vanha 26.10.2014, 17:49
wolfigy wolfigy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 23
Perusasetus

Osaako joku neuvoa mikä suzukia taas vaivaa.
Tuossa puhdistettiin bensatankki valuttamalla bensat pois ja suodattamalla ne suodatinkankaan läpi ja voi elämä sitä hiekan ja paskan määrää sielä tankissa.

Olin satavarma, että viimeaikainen pätkiminen johtuu liiallisesta paskan määrästä tankissa.
No bensat autoon ja auto lähti mukisematta käyntiin ja hurskutti iloisesti pihalla sen vartin.
Ehdin ajaa noin 10m niin auto sammui itsestään ja ei lähtenyt enään käyntiin lukuisista yrityksistä huolimatta.
Puhdistuksen yhteydessä autoon vaihdettiin virranjakajankansi ja tulppajohdot. En usko, että noista johtuu, kun kävin koeajamassa reilun mutkan ennekuin ryhdyimme tankin puhdistuksee.
Mistä nyt kiikastaa? Meneekö auto paalille vai onko tälle mitään ratkaisua?
Vastaa lainaten
  #1961  
Vanha 26.10.2014, 18:32
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Osaako joku neuvoa mikä suzukia taas vaivaa.
Tuossa puhdistettiin bensatankki valuttamalla bensat pois ja suodattamalla ne suodatinkankaan läpi ja voi elämä sitä hiekan ja paskan määrää sielä tankissa.

Olin satavarma, että viimeaikainen pätkiminen johtuu liiallisesta paskan määrästä tankissa.
No bensat autoon ja auto lähti mukisematta käyntiin ja hurskutti iloisesti pihalla sen vartin.
Ehdin ajaa noin 10m niin auto sammui itsestään ja ei lähtenyt enään käyntiin lukuisista yrityksistä huolimatta.
Puhdistuksen yhteydessä autoon vaihdettiin virranjakajankansi ja tulppajohdot. En usko, että noista johtuu, kun kävin koeajamassa reilun mutkan ennekuin ryhdyimme tankin puhdistuksee.
Mistä nyt kiikastaa? Meneekö auto paalille vai onko tälle mitään ratkaisua?


Katoisko sieltä kipinä..
Muistanko väärin vai oliko jo kokeiltu toisella puolalla?

Voisha siitä nyhtää yhden johdon irti ja tökkäis siihen tulpan ja vaikka kierreosa pakosarjan päälle ja sit pyörittää ja kattoo tuleeko kunnon kipinää?
(sillon kun toi auto sammuu kuin seinään)


Mitä kaikkea siihen nyt on tehty/vaihdettu ton käyntihäiriön eteen?
Vastaa lainaten
  #1962  
Vanha 26.10.2014, 18:32
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Osaako joku neuvoa mikä suzukia taas vaivaa.
Tuossa puhdistettiin bensatankki valuttamalla bensat pois ja suodattamalla ne suodatinkankaan läpi ja voi elämä sitä hiekan ja paskan määrää sielä tankissa.

Olin satavarma, että viimeaikainen pätkiminen johtuu liiallisesta paskan määrästä tankissa.
No bensat autoon ja auto lähti mukisematta käyntiin ja hurskutti iloisesti pihalla sen vartin.
Ehdin ajaa noin 10m niin auto sammui itsestään ja ei lähtenyt enään käyntiin lukuisista yrityksistä huolimatta.
Puhdistuksen yhteydessä autoon vaihdettiin virranjakajankansi ja tulppajohdot. En usko, että noista johtuu, kun kävin koeajamassa reilun mutkan ennekuin ryhdyimme tankin puhdistuksee.
Mistä nyt kiikastaa? Meneekö auto paalille vai onko tälle mitään ratkaisua?
Aloitetaanpas ensin auton mallista, kiitosta
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1963  
Vanha 26.10.2014, 19:29
Lasse80 Lasse80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.14
Sijainti: Lapin lääni
Viestit: 88
Perusasetus

Aamulla pitäs mennä vaihtaan sj410 perä ja vaihteistoölpät. Tarviiko operaatioon jotain erikois avaimia? Lisko jollain täyttömäärät tuoreessa muistissa.
Vastaa lainaten
  #1964  
Vanha 26.10.2014, 20:07
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasse80 Näytä viesti
Aamulla pitäs mennä vaihtaan sj410 perä ja vaihteistoölpät. Tarviiko operaatioon jotain erikois avaimia? Lisko jollain täyttömäärät tuoreessa muistissa.
http://www.suzukiclubuk.co.uk/tech-s...ties-and-types

Ja ihan normiavaimilla pärjää.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1965  
Vanha 26.10.2014, 20:32
wolfigy wolfigy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 23
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Katoisko sieltä kipinä..
Muistanko väärin vai oliko jo kokeiltu toisella puolalla?

Voisha siitä nyhtää yhden johdon irti ja tökkäis siihen tulpan ja vaikka kierreosa pakosarjan päälle ja sit pyörittää ja kattoo tuleeko kunnon kipinää?
(sillon kun toi auto sammuu kuin seinään)


Mitä kaikkea siihen nyt on tehty/vaihdettu ton käyntihäiriön eteen?
Auto Sj413 ja aikasemmin vaihdettu bensasuodatin noin kk sitten. Ei korjannut nykimistä.
Tänään vaihdettu Virranjakajankansi, Johdot ja tarkoituksena oli vaihtaa myös pyörijä, mutta oli väärä malli. Pyörijä otettiin irti ja laitettiin takaisin.
Johdot laitettiin oikeaoppisesti paikoilleen. Kipinää ei tarkastettu, koska ei jaksanut koko päivää värkätä auton kanssa hallilla.
Auto pyörittää reippaasti, mutta ei edes yritä käyntiin.
Tuntuu, että autolla on ongelmia -0 keleillä eli alkoo pätkiminen silloin oli kuinka lämmin moottori tahansa.
Ei olla kokeiltu kuin samalla vanhalla puolalla.

Mikä paikka olisi hyvä paikka ostaa osia suzukiin?

Viimeksi muokannut wolfigy : 26.10.2014 20:37
Vastaa lainaten
  #1966  
Vanha 26.10.2014, 21:02
Lasse80 Lasse80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.14
Sijainti: Lapin lääni
Viestit: 88
Perusasetus

Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Sopivasti 6l 75-90 öljyä ja käsipumppu vaihtoa varten hankittu. Jää vähän jemmaanki.
Vastaa lainaten
  #1967  
Vanha 26.10.2014, 22:10
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Auto Sj413 ja aikasemmin vaihdettu bensasuodatin noin kk sitten. Ei korjannut nykimistä.
Tänään vaihdettu Virranjakajankansi, Johdot ja tarkoituksena oli vaihtaa myös pyörijä, mutta oli väärä malli. Pyörijä otettiin irti ja laitettiin takaisin.
Johdot laitettiin oikeaoppisesti paikoilleen. Kipinää ei tarkastettu, koska ei jaksanut koko päivää värkätä auton kanssa hallilla.
Auto pyörittää reippaasti, mutta ei edes yritä käyntiin.
Tuntuu, että autolla on ongelmia -0 keleillä eli alkoo pätkiminen silloin oli kuinka lämmin moottori tahansa.
Ei olla kokeiltu kuin samalla vanhalla puolalla.

Mikä paikka olisi hyvä paikka ostaa osia suzukiin?

Mitäs se bensan saanti? Onko satavarmasti kunnossa ?
Eikai sillä paikalla niin väliä oo mistä osia haalii, mutta itse suosinut Motonettiä ja biltemaa, ja jos jotain spesiaalia tarvii löytää niin lowrangeoffroad.com

Ps.suosittelen ruiskumuutoksessa tohon 413 susukiin tai sit heität vanhan kaasarin mäkeen ja hommaan esim weberin tilalle
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #1968  
Vanha 26.10.2014, 22:20
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Auto Sj413 ja aikasemmin vaihdettu bensasuodatin noin kk sitten. Ei korjannut nykimistä.
Tänään vaihdettu Virranjakajankansi, Johdot ja tarkoituksena oli vaihtaa myös pyörijä, mutta oli väärä malli. Pyörijä otettiin irti ja laitettiin takaisin.
Johdot laitettiin oikeaoppisesti paikoilleen. Kipinää ei tarkastettu, koska ei jaksanut koko päivää värkätä auton kanssa hallilla.
Auto pyörittää reippaasti, mutta ei edes yritä käyntiin.
Tuntuu, että autolla on ongelmia -0 keleillä eli alkoo pätkiminen silloin oli kuinka lämmin moottori tahansa.
Ei olla kokeiltu kuin samalla vanhalla puolalla.

Mikä paikka olisi hyvä paikka ostaa osia suzukiin?
Kuulostaa ihan siltä, että ei saisi bensaa riittävästi. Jos tankki oli täynnä sontaa, niin uusikin suodatin menee äkkiä tukkoon.
Vastaa lainaten
  #1969  
Vanha 27.10.2014, 01:44
Clodz Clodz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.10.14
Sijainti: Vantaa
Viestit: 25
Perusasetus

Kertokaapa mitä mahtaa mennä vaihtoon ja millä konstilla, kun SJ413:en oikea etumurros (?) tihkuttaa öljyä? Tähän hätään ei ole liittää kuvaa aiheesta mutta mötikkä on märkänä.

Laalaa:lle kiitos nautaraudasta, se löysi paikkansa suht kivuttomasti.
http://oi58.tinypic.com/4kz3hw.jpg
Vastaa lainaten
  #1970  
Vanha 27.10.2014, 05:33
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.220
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clodz Näytä viesti
Kertokaapa mitä mahtaa mennä vaihtoon ja millä konstilla, kun SJ413:en oikea etumurros (?) tihkuttaa öljyä? Tähän hätään ei ole liittää kuvaa aiheesta mutta mötikkä on märkänä.

Laalaa:lle kiitos nautaraudasta, se löysi paikkansa suht kivuttomasti.
http://oi58.tinypic.com/4kz3hw.jpg
Murroshan ei mitään öljyjä tiputtele, eli jos sieltä kääntöpään välistä öljyä valuu, niin vetarin stefa siellä akseliputken päässä vuotaa, ja syy siihen on monesti vielä se, että olkalaakerit alkaa olla vaihtokunnossa.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #1971  
Vanha 27.10.2014, 08:55
Clodz Clodz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.10.14
Sijainti: Vantaa
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Murroshan ei mitään öljyjä tiputtele, eli jos sieltä kääntöpään välistä öljyä valuu, niin vetarin stefa siellä akseliputken päässä vuotaa, ja syy siihen on monesti vielä se, että olkalaakerit alkaa olla vaihtokunnossa.
Eli tästä olettamuksesta lähtien tilaukseen pitäisi laittaa osimoilleen tällainen setti? https://korjaushuolto.fi/4x4-tarvikk...ussarja-Suzuki

Mitenkäs noiden ostopaikkojen kanssa on, kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan ja suunnata katse ulkomaille?
Vastaa lainaten
  #1972  
Vanha 27.10.2014, 09:19
iikkoo:n Avatar
iikkoo iikkoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.11.09
Sijainti: Laihia
Viestit: 279
Perusasetus

Tulipa hommattua puolisolle jimny. Laittamistahan heti löytyy.

Omien tulkintojen mukaan mitään avaamatta suuremmin tutkimatta jakolaatikos hyppis ketju yli. Nopeella ykkösellä täyskaasukiihdytykses kuuluu tosi ikävää ääntä. Löytyykö siihen varaosia vai täytyykö ettiä koko jakolaatikko? Älkääkä sanoko että SJ:n/samurain jakolaatikkoa tilalle ku on kestävempi. Ei se kumminkaa sinne bolt on tyyliin mee? Nyt ei oo talliakaa enää niin en rupee mitään isompia rakennelmia tekemään. Auto on jokapäiväises ajos, satunnaista naisellista offia silloin tällöin.

Toinen juttu on mieto woblaus n.60 vauhdis. Autoa on ilmeisesti korotettu ainaki kaks tuumaa ku kerta 225/70/15 mahtuu hyvin pyörimään. Laitanko ohjausiskarin ja thats it? Käykö normi neste tai kaasuiskari jos vain liike piisaa?
Vastaa lainaten
  #1973  
Vanha 27.10.2014, 10:48
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clodz Näytä viesti
Eli tästä olettamuksesta lähtien tilaukseen pitäisi laittaa osimoilleen tällainen setti? https://korjaushuolto.fi/4x4-tarvikk...ussarja-Suzuki

Mitenkäs noiden ostopaikkojen kanssa on, kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan ja suunnata katse ulkomaille?
Saisi tuon setin varmaan eBayn tai ulkomaisen nettikaupan kautta vähän edukkaammin mutta ei tuo paha hinta ole kotimaastakaan. Tosin sieltä ulkomaaltahan nekin tuon tilaa
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1974  
Vanha 27.10.2014, 14:16
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clodz Näytä viesti
Eli tästä olettamuksesta lähtien tilaukseen pitäisi laittaa osimoilleen tällainen setti? https://korjaushuolto.fi/4x4-tarvikk...ussarja-Suzuki

Mitenkäs noiden ostopaikkojen kanssa on, kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan ja suunnata katse ulkomaille?

Tossa olis tommonen,Omalla kylällä niin sais ainakin postit pois--->

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=128877
Vastaa lainaten
  #1975  
Vanha 30.10.2014, 18:43
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wolfigy Näytä viesti
Osaako joku neuvoa mikä suzukia taas vaivaa.
Tuossa puhdistettiin bensatankki valuttamalla bensat pois ja suodattamalla ne suodatinkankaan läpi ja voi elämä sitä hiekan ja paskan määrää sielä tankissa.

Olin satavarma, että viimeaikainen pätkiminen johtuu liiallisesta paskan määrästä tankissa.
No bensat autoon ja auto lähti mukisematta käyntiin ja hurskutti iloisesti pihalla sen vartin.
Ehdin ajaa noin 10m niin auto sammui itsestään ja ei lähtenyt enään käyntiin lukuisista yrityksistä huolimatta.
Puhdistuksen yhteydessä autoon vaihdettiin virranjakajankansi ja tulppajohdot. En usko, että noista johtuu, kun kävin koeajamassa reilun mutkan ennekuin ryhdyimme tankin puhdistuksee.
Mistä nyt kiikastaa? Meneekö auto paalille vai onko tälle mitään ratkaisua?
Tästä voisi melkein vetää johtopäätöksen että se hiekka ja paska kuuluu sinne tankkiin. Luontaiset lisäaineet
__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 18:59 (GMT +2).