Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 27.10.2014, 07:20
Otto Otto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Länsi-Siperia
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Tuo on synteettistä. Ainakin meidän VAG kalustossa (audi 100, passat, golf) on mineraaliöljyt hydrauliikassa.
Ei sillä synteettisyydellä vs. mineraali tunnu olevan niin paljon VAG-kaluston kanssa väliä, kunhan valmistajan speksi täyttyy. Vrt. esim. tämä.

Muistelen, että noista Febin nesteistä se "toinen" joka on mineraalikamaa ei sisällä sitä valmistajan maagista koodia G002000, mutta tuo synteettinen sisältää. Hyvin tuo synteettinen on itsellä toiminut ja pysynyt järjestelmässä sisällä niin nykyisessä kuin edellisessäkin konsernituotteessa, jossa erikseen säiliön kannessa speksattiin että "vain mineraaliöljyä".

Se ei ole minulle koskaan selvinnyt, mikä tiivistemateriaali ottaa itseensä tavan ATF:stä, mutta toimii tuon vihreän kullan kanssa vuodesta toiseen. Voisin kuvitella, että tuossa ooppelin laatikossa on myös kyse tiivisteiden kestosta, eikä niinkään öljyn fysikaalisista ominaisuuksista. Ainakin noissa VAG-konsernin korkeapaineisemmissa ohjausvaihteissa kyse on nimenomaan siitä. ATF:t sisään järjestelmään ja kohta vuotaa tiivisteet kuin seula, vaikka varsinaisessa toiminnallisuudessa ei ole mitään eroa ATF:n ja G002000:n välillä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).