![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitokset kaikille kisassa mukana olleille niin kisaamassa kuin työstämässä kisaa! Itse lähdettiin kisaan vaan testaileen ja pitään hauskaa, ja siinä onnistuttiin kyllä! ![]() Jos jollain on sattunut tarttuun kuvia meidän räpellyksestä niin mieluusti vastaan otetaan!! ![]() ![]() kuvan kikottimista siis kyse. Niin ja tarttuihan sieltä mukaan luokan cupin 3. sija ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset kisan järjestäjille ja kanssakilpailijoille HBC #31 tiimin puolesta! Oli taas mukavat karkelot, keli sekä maastot olivat mitä mainioimpia kunnon offaukseen :P
Oma kisa jäi harmittavan lyhyeksi kun hilu päätti ettei ohjaukseen tarvita ku yksi pyörä.. Nilkutettiin sitte häntä koipien välissä ampumaradalta maaliin.. Erityiskiitokset "saattoautolle" kun meidän matkanteko oli tuossa vaiheessa melko hidasta.. ![]() Lainaus:
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater (Ei pitäisi vaatia kirjautumisia) Ps. kannattaa muutenki selailla kuvia läpi, ainakin mun silmään erittäin hienoja kuvia! |
|
|||
|
|||
![]()
Team häirikkö kiittää kisajärjestäjiä hienosta kisasta!! Sekä tottakai isot kiitokset myös kanssakilpailijoille! ..toivottavasti jatkossakin saadaan vähintään yhtäpaljon osallistujia..
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos hyvästä kisasta. Tultiin koeajolle "uudella" autolla ja hyvin sekin kesti. Tullaan uudestaan kun tää taas järjestetään.
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos järjestäjille ja kanssa kilpailioille!
Hauskaa oli näittenkin vuosien jälkeen ja tulostakin tuli kohtuullella kaikkien "aloittelioiden" mökista huolimatta ![]() Kyllä tollanen lehtijousitus loppuu ajetuilla iskareilla on käsittämättömän huono ajaan vauhdikkaasti tolle täytyis tehä kyllä jos meinaa tosissaan tota kilpaa ajaa ![]() Palkinto pystit varmaan kulkeutuu mh/postilla mulle ? Vähän risuja järjestäjille että muutama rasti piste heitti aika lailla ja ei ollut lähelläkään sitä mihin oli merkattu. Ja tota täytyy aina vähän kritisoida että miks kisoissa nykyää pitää olla rasteja mitä ei voi mitenkään hakea ilman ajosiltoja? Mä en periaattestakaan niitä mukana kanna mettässä,jos sellaisia tarviaa maastoautolla metsässä kulkiessa niin ihan sama sitten on ajaa kaivinkoneelle perässä ja tasoittaa kaikki vaikeat paikat koneella sileäksi? |
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä oli mukava reissu kuten kuvista näkyy siitä ISO KIITOS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No mä en ainakaan ota mitään ajosiltoja matkaan kyllä on vinssit riitettävä ja olihan atv pikkuluokassa rampit kielletty. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Stonehill 2014 24h-suunnistus 26-28.9 **peruttu** | sampolaattori | Tapahtumat | 17 | 18.08.2014 09:26 |
TML-Trophy 2014 8-10.8.2014 | piipari | Tapahtumat | 75 | 18.08.2014 01:26 |
Cock´s Express Pistohiekan Lavalla 26.7.2014 | Bj Andy | Chit-Chat | 11 | 26.07.2014 09:16 |
ATV Suunistus Cup Ruokolahti 25-26.10 | Näpä | Tapahtumat | 0 | 09.10.2013 16:31 |
KLAPERJAHT 24-26.8 | myllis | Tapahtumat | 55 | 18.12.2012 21:50 |