Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.10.2014, 15:36
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Perusasetus

Kiitokset kaikille kisassa mukana olleille niin kisaamassa kuin työstämässä kisaa!

Itse lähdettiin kisaan vaan testaileen ja pitään hauskaa, ja siinä onnistuttiin kyllä!

Jos jollain on sattunut tarttuun kuvia meidän räpellyksestä niin mieluusti vastaan otetaan!!

kuvan kikottimista siis kyse.

Niin ja tarttuihan sieltä mukaan luokan cupin 3. sija

Vastaa lainaten
Vanha 26.10.2014, 19:49
Varre Varre ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.09.12
Sijainti: Nokia
Perusasetus

Kiitokset kisan järjestäjille ja kanssakilpailijoille HBC #31 tiimin puolesta! Oli taas mukavat karkelot, keli sekä maastot olivat mitä mainioimpia kunnon offaukseen :P
Oma kisa jäi harmittavan lyhyeksi kun hilu päätti ettei ohjaukseen tarvita ku yksi pyörä.. Nilkutettiin sitte häntä koipien välissä ampumaradalta maaliin..
Erityiskiitokset "saattoautolle" kun meidän matkanteko oli tuossa vaiheessa melko hidasta..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti

Itse lähdettiin kisaan vaan testaileen ja pitään hauskaa, ja siinä onnistuttiin kyllä!

Jos jollain on sattunut tarttuun kuvia meidän räpellyksestä niin mieluusti vastaan otetaan!!

Tuolta löytyy yksi tyylinäyte:
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater (Ei pitäisi vaatia kirjautumisia)

Ps. kannattaa muutenki selailla kuvia läpi, ainakin mun silmään erittäin hienoja kuvia!
Vastaa lainaten
Vanha 26.10.2014, 21:19
LUOPIO LUOPIO ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 30.09.08
Sijainti: Eura
Perusasetus

Team häirikkö kiittää kisajärjestäjiä hienosta kisasta!! Sekä tottakai isot kiitokset myös kanssakilpailijoille! ..toivottavasti jatkossakin saadaan vähintään yhtäpaljon osallistujia..
Vanha 27.10.2014, 07:08
mersuana:n Avatar
mersuana mersuana ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.02.08
Sijainti: Pori
Perusasetus

Kiitos hyvästä kisasta. Tultiin koeajolle "uudella" autolla ja hyvin sekin kesti. Tullaan uudestaan kun tää taas järjestetään.
Vanha 27.10.2014, 10:46
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Kiitos järjestäjille ja kanssa kilpailioille!
Hauskaa oli näittenkin vuosien jälkeen ja tulostakin tuli kohtuullella kaikkien "aloittelioiden" mökista huolimatta sekä iso kiitos huoltoporukalle.

Kyllä tollanen lehtijousitus loppuu ajetuilla iskareilla on käsittämättömän huono ajaan vauhdikkaasti tolle täytyis tehä kyllä jos meinaa tosissaan tota kilpaa ajaa

Palkinto pystit varmaan kulkeutuu mh/postilla mulle ?

Vähän risuja järjestäjille että muutama rasti piste heitti aika lailla ja ei ollut lähelläkään sitä mihin oli merkattu.
Ja tota täytyy aina vähän kritisoida että miks kisoissa nykyää pitää olla rasteja mitä ei voi mitenkään hakea ilman ajosiltoja? Mä en periaattestakaan niitä mukana kanna mettässä,jos sellaisia tarviaa maastoautolla metsässä kulkiessa niin ihan sama sitten on ajaa kaivinkoneelle perässä ja tasoittaa kaikki vaikeat paikat koneella sileäksi?
Vastaa lainaten
Vanha 27.10.2014, 13:45
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Perusasetus

Juu kyllä oli mukava reissu kuten kuvista näkyy siitä ISO KIITOS Vaittiselle mökkiän lainasta taaskin. kun kerkesi sitä hauskaan pitämään vaikkakin "töissä" olinkin joten mikäli tarvetta ilmenee tulevaisuudessa niin voisin tullakin töihin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG-20141025-WA0016.jpg‎
Views:	359
Size:	104,9 Kt
ID:	53792   Click image for larger version

Name:	IMG-20141025-WA0018.jpg‎
Views:	358
Size:	123,7 Kt
ID:	53791   Click image for larger version

Name:	IMG-20141025-WA0021.jpg‎
Views:	366
Size:	136,1 Kt
ID:	53790  
Vanha 27.10.2014, 16:31
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Kiitos järjestäjille ja kanssa kilpailioille!
Hauskaa oli näittenkin vuosien jälkeen ja tulostakin tuli kohtuullella kaikkien "aloittelioiden" mökista huolimatta sekä iso kiitos huoltoporukalle.

Kyllä tollanen lehtijousitus loppuu ajetuilla iskareilla on käsittämättömän huono ajaan vauhdikkaasti tolle täytyis tehä kyllä jos meinaa tosissaan tota kilpaa ajaa

Palkinto pystit varmaan kulkeutuu mh/postilla mulle ?

Vähän risuja järjestäjille että muutama rasti piste heitti aika lailla ja ei ollut lähelläkään sitä mihin oli merkattu.
Ja tota täytyy aina vähän kritisoida että miks kisoissa nykyää pitää olla rasteja mitä ei voi mitenkään hakea ilman ajosiltoja? Mä en periaattestakaan niitä mukana kanna mettässä,jos sellaisia tarviaa maastoautolla metsässä kulkiessa niin ihan sama sitten on ajaa kaivinkoneelle perässä ja tasoittaa kaikki vaikeat paikat koneella sileäksi?
yks rasti osu meille niin et oli selkeesti väärässä paikassa. Mun mielest sil ei ole mitään väliä ku ottaa rastien määrän huomioon!! Ja eikös ne ajosillat oo nykypäivän suunistukseen kuuluvat ihan yht lail ku vinssitkit??? Vai ajeleks ilman niitäkin?
Vastaa lainaten
Vanha 28.10.2014, 11:17
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olma88 Näytä viesti
yks rasti osu meille niin et oli selkeesti väärässä paikassa. Mun mielest sil ei ole mitään väliä ku ottaa rastien määrän huomioon!! Ja eikös ne ajosillat oo nykypäivän suunistukseen kuuluvat ihan yht lail ku vinssitkit??? Vai ajeleks ilman niitäkin?
Kyllä sillä musta on merkitystä että rastit on tarkkaan kohdallaa jos osa keräs käytännössä muutamaa lukuun ottamatta kaikki?

No mä en ainakaan ota mitään ajosiltoja matkaan kyllä on vinssit riitettävä ja olihan atv pikkuluokassa rampit kielletty.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Stonehill 2014 24h-suunnistus 26-28.9 **peruttu** sampolaattori Tapahtumat 17 18.08.2014 09:26
TML-Trophy 2014 8-10.8.2014 piipari Tapahtumat 75 18.08.2014 01:26
Cock´s Express Pistohiekan Lavalla 26.7.2014 Bj Andy Chit-Chat 11 26.07.2014 09:16
ATV Suunistus Cup Ruokolahti 25-26.10 Näpä Tapahtumat 0 09.10.2013 16:31
KLAPERJAHT 24-26.8 myllis Tapahtumat 55 18.12.2012 21:50

Sivu luotu: 23:38 (GMT +2).