Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 19.10.2014, 22:41
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Maasturin pyörän navasta kääntölaakeri vaikka tuollaisen kuvan tapaiseen nosturiin. Tosin alle tarvis vain sopivan H-mallisen palkkijalustan johon keskelle kääntölaakeri ja jalustaan kääntyvät pyörät kaikki neljä.

Hmm. Tuhat viisi sataa kiloa, mitä meinasit nostaa? Joku saa laskea olisiko tuo napa riittävän luja? Tai lähinnä miten sen saa pysymään kiinni...
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Moottorinostin Mazda O/M/V Muut 1 27.03.2012 21:36
Ostetaan /vuokrataan: moottorinostin ja -pukki tatsga O/M/V Muut 0 30.01.2012 08:13
Ostettu Moottorinostin Olkku O/M/V Muut 3 12.06.2010 19:00
Ostettu Moottorinostin ja moottoripukki Roadstar O/M/V Muut 2 31.01.2010 19:36
Myydään renkaanvaihto nostin ja moottorinostin jeepisti O/M/V Muut 6 11.12.2009 21:33


Sivu luotu: 09:59 (GMT +2).