![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ite oon käyttäny koiran kuivamuonanappuloita syöttinä, saa hyvin rautalangalla sidottua loukun liipasimeen kiinni. Ja säilyy huoneilmassa houkuttelevana kuukausia ja kuukausia. Eikä tarvii ku heittää vanha uhri pois ja virittää loukku uudestaan. Toi loukun kiinnittäminen pitää kans paikkansa, koska noi kaikista pienimmät hiiret pystyy mutustelemaan ton syötin irti loukusta ilman, että ansa laukeaa, mutta vaikka jesarilla ku teippaa loukun lattiaan kiinni, saa ne pienimmätkin jyrsijät hoideltua. Jos on vähänkään perillä, missä/mitä reittejä noi paskiaiset kiinteistössä liikkuu, on saalis varma.
|
|||
|
|||
![]()
Meillä porukoilla 2 kattia ja eipä oo ollu yhtää hiiriä myyriä tai mitää hengissä pihalla tai sisällä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Minä olen testannut kanssa erilaisia syöttejä; koiran kuivanappulat tehoaa hyvin, toinen hyvä on vedellä kasteltu ruisleipä, jostain syystä ruisleipä pyytää paremmin pienempiä hiiriä, kuin nuo koiran nappulat.
Noita perinteisiä peltisiä hiirenloukkuja piti pikkuisen viritellä, kun pienimmät hiiret kävivät syömässä leipäpalat; laukisimesta pikkuisen pyöristin liipaisinlangan reijän reunoja, ja taivutin langanpäätä vähän herkemmälle. toiseen loukkuun teippasin jesarilla isomman laukaisulätkän, ei pienimmät enää yllä syömään ilman, että astuvat laukaisimelle. Tuo vesisankko upotettuna maahan toimii hyvin, eikä tarvitse kokea jokaista siimahäntää erikseen pois. |
|
|||
|
|||
![]()
Niihin perinteissiin peltilitskuihin aitoa suolaista meijerivoita syötiksi, hiirenperkeleet ei saa syöttiä irti
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hiiren pyyntiin oon jo jonkunaikaa käyttänyt syöttinä mantelia tai pähkinää ja loukkuna tollanen muovinen giljotiini siihen tuntuu jäävän myös pienemmät ja päästäiset.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä väkersin youtuben innoittamana tommosen:
![]() Ideana on, että hiir menee mäen ylös ja kömmähtää pyörivän rummun päälle maapähkinävoin himoissaan, ja tippuu siitä sitten alas hukkumaan. Mut taitaa toimia vaan elokuvissa kun ei oo tuottanut reilussa viikossa mitään. Tosin voi olla , että kanisteri haisee hiiren nenään liikaa bensalta, joka kyl pitäis parantuu ajan kanssa. Tai sit Suomi-hiiret ei tajuu peanut butterin päälle.. |
|
||||
|
||||
![]()
Mie oon senverran eläinten ystävä,tykkään tappaa ne mahd. Nopeesti ja kivuttomasti, eiks tuo hukuttaminen oo aika ikävää
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jospas pistäskin ämpäriin just viinaa/bensaa/jäähdytin nestettä. Tulis kuolo pakkasella hyvin nopiaan!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Huomattavasti nopeampi, kuin esim. kaupassa myytävät myrkyt...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TRIAL kilpailunumerot, pistelasku sekä auto/kuski esittelyt kausi 2014 | sirP | Tapahtumat | 122 | 06.10.2014 17:53 |
Ovelat hiiret | J0hannes | Chit-Chat | 2 | 05.04.2009 19:47 |
kesäauto ja hiiret | Jörre | Chit-Chat | 6 | 01.10.2006 19:24 |
hyvää kesää tee pee äss | janska | Chit-Chat | 8 | 31.03.2006 12:07 |
KOO-PEE lopettanut Vianorilla | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.08.2003 13:52 |