![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se iskarin vaihdolla pitäisi jo ihan kelvoksi muuttua, RE:n 3.5" jousipakka ei ole älyttömän jäykkä, ainakaan jos on vähän puskuria, tankinpanssaria yms. kiinni. On toki alkuperäistä jäykemmät kohtalaisen paljon.
OME:n takapakkoja tietysti olisi kahta sorttia, mulla oli joskus ne kuormalisälehdelliset + pidempi riipuke + pieni korotus jousipedillä -> 4" kokonaiskorotusta, OME:n silloisilla Nitrochargereilla, ja oli kyllä mukava alusta ja joustikin hyvin. Iskareista ainakin Bilsteinilta saa kahdella eri shimmauksella kaikkia parempia offroad- iskareita, joista toinen on yleensä aika lähellä haluttua. Sanovat sen löysemmän version olevan aika lähellä vakiota. Rancholla on säädettäviä, en tosin tiedä vaikuttaako sekä sisään- että ulosvaimennukseen, vai vain toiseen. Toki sitten jos mennään hipoiskareihin niin pystyisi säätämään kaiken itse öljyistä, shimmauksista ja typen paineista lähtien.. ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
korotus | Hailuksi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.05.2011 21:37 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 | |
Hiacen korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.10.2005 22:28 | |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |