![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Täyttä kusetustahan tuo koko homma on, jo vuonna -08 MOT ohjelma tutki tuota jätevesiasiaa ja silloin jo totesivat että se oli vain isojen valmistajien keino rahastaa susilla laitteilla ja virkamiesten keplottelua. Eli ei tääläkään korvaakaan lotkauteta tuolle asialle vaikka mikkä sakot löisivät pöytään, tiemmä valtio ei voi ( voi kyllä) pakottaa ottamaan lainaa tuon takia, ja jos pakottavat niin useampi "virkamies" lähtee saappaat edellä pelkkää velliruokaa syövänä tästä pihasta ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onneks noin päin v#ttua tehty laki vuotaakin kuin seula...
Ei paljon kannata ekolaattoreihin sun muihin paskoihin investoida.
|
||||
|
||||
![]()
Meillä kävi jostain firmasta ovelta ovelle kiertävä myyntimies tekemässä tarjouksen paskapöntöstä pihaan. Taisi olla jotain 12k€
![]() Pyysin herraa perustelemaan minulle että kun minä paskon täällä kolmenkymmenen kilometrin päässä merestä, niin mitä se vaikuttaa itämeren saastumiseen ja miksi minun pitää poistaa typpeä ja fosforia harmaasta vedestäni kun naapurin isäntä kippaa monta säiliöautollista paskaa ja kusta pellolle, minkä ojaan minun harmaa vesi laskee. Jotenkin tuntuu ettei koko lakia ole ajateltu muuta kuin niiden kannalta, joka näitä juttuja myy ja tienaa niistä.
|
||||
|
||||
![]()
Vanhempien ~1984 rakennetussa talossa meni vessanpöntöstä tavarat umpipyttyyn ja harmaat kahteen betonirengaskaivoon. Kaivot meni tukkoon muutama vuosi sitten ja pellonreunaan upotettiin sellanen pömpeli missä muovisäiliöitä sarjassa ja putki imeytyskentälle peltoon. Umpisäiliö edelleen vessalle.
Tarvittaisiinko tuota umpisäiliötä ollenkaan, jos muovipyttyjä on kolmen sarja? Vanhalla systeemillä melkeen 30v harmaat vedet oli aina näkymättömissä, nykyään saattaa olla pellolla lumesta sula kohta mihin kenttä loppuu, jos on ollut märkää eikä savipelto ime =)
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Hä, onko laki muka muuttunut? Eikös sen 3-osaisen pytyn pidä olla pienpuhdistamo että vois kaikki sinne työntää.
Asia on erikseen jos ne sinne työntää eikä kysele mitään. Opin lukemaan: eli menee imeytyskenttään, sitten pitäis olla ok. |
|
|||
|
|||
![]()
Tiedän yhden paikan, missä saunan vedet pumpataan n. 30m ylämäkeen pönttöihin ja niistä imeytyskenttään, jotta saatiin "määräysten mukainen"... Tosin saunasta on alle 10m matkaa järveen ja noin metrin kaks vedenpinnan yläpuolella...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Viestejä / sivu asetus? | D_Bar | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 17.03.2014 18:44 |
-84 Veten radion kellon asetus | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 29.08.2003 15:34 | |
-84 Veten radion kellon asetus | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 28.08.2003 17:03 |