![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() värkkäilin isomman ohjaus sylinterin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
rakentelin kiinnikkeet sylinterille ja muutin ohjaus linkit sopiviksi tälle sylkälle.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
kääntöpäiden vahvistelua
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo'o....meinaat siis tarjoo tolle oikeen kunnolla kenkää, kun jokapaikkaa vahvistellaan
![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
jep jep. vakio kääntö pää halkee helposti tosta ylä king pinin ympäriltä, varsinki yläpuolisilla varsilla ja hydrauli ohjauksella.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko sylinterin varren halkasia näin uteliaisuudesta ? Paljonko on öljy tilavuus
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
isku tilavuus 0.445l 150 barilla 3200kg työntö voimaa 445cc tilavuus 2 kierrosta ohjausta orbin koko 222cc 1 kierros sekunnissa ohjausta pumpun tarvittava tuotto 222ccx60=13l/min jos joku ihmettelee miten orbi ohjaus lasketaan. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ulkopäät on valu terästä ne lämmitin puukatilassa sen verran että ne rupes punertaa ja hitsasin palset kiinni ja heitin ne takas kattilaan ja annoin niiden kuumentua uudestaan ja jäähtyä hitaasti kattilan sisällä. sisä c on takoterästä ne hitsasin putkiin 48 puikolla kiini ja vahvike kulmat vetelin mikillä ilman muita lisä lämmityksiä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MB G raidetanko tai mikä se mersuissa lieneekään nimeltään. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.12.2009 19:16 |
Nite Life | bono | Baarit | 0 | 23.05.2002 15:00 |
Life as a House | mikk0 | Movies | 0 | 16.04.2002 21:37 |
Half-Life / CounterStrike | Lars | Computer Games | 0 | 08.01.2002 12:14 |