Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 08.10.2014, 15:24
SeppoHovi SeppoHovi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.09.11
Sijainti: Jokela
Viestit: 378
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finderi Näytä viesti
Mulla on Vokkelo tolla 2.0 TDIllä eli 125 kW BMR-mosalla, DSG:ssä kaikki paikat ei tahdo kestää jos jatkuvasti antaa monoa. Isovääntöinen kone on lootan edessä olevalle tekniikalle vagipalstojen mukaan vähän myrkkyä. Itekkin tykkään DSG:stä ihan oikeasti, mutta mecatroniikka oli sekaisin jo ostettaessa ja kuulemma jotkut pienet tefloniset venttiilin osat tykkää lämmetä liikaa kun loota saa kunnolla voimaa. Meikäläisen ajossa tekniika nyt kestänyt kyllä yli satkun ilman huolia. Mahtuukos noista volsukonsernin isommista 4x4:stä mikään budjettiin? Golffissa jouduin istuun 184 cm kuskin kohdalla takana ja mulla 182 senttisen jaloille ei tila enää kunnolla riittänyt. Ongelmaa tulee tosin pidemmällä matkalla ja isompien poikien porukalla
Seatti tällä hetkellä vahvimmilla tuon uuden tulokkaan turvin. Siinä on jopa isompi kontti kun foresterissa. Rav ei oikein mahdu nelikkona tuohon raamiin.

Superb 4x4 dsg 125kW meneekin päästöistä yli on siis 141. Etuvetona tuotakin toki sais. Pitää melkeen tässä joku päivä mennä koeajamaan.

Eikös muita merkkejä ole kellään mielessä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:41 (GMT +2).