![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]() Nyt nolottaa
Jotenkin olin siinä käsityksessä, että ylätukivarren pultit on stanssattu paikoilleen, siis ettei pyörän puolelta saa käännettyä. En tajua miten niin kuvittelin.
No joka tapauksessa, simmiä on lisätty niin, että pyörät vatupassitarkkuudella ovat suunnilleen nollakulmassa camberin osalta. Mittaus ennen lisäystä antoi vasemmalle 1,47 ° ja oikealle noin 1,20° yläpuoli ulospäin. Nyt on suorassa (pystyssä), saas nähdä loppuuko kuskin puolen ulkosyrjän kuluminen.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty gen2 (1991-1999) pajeron alkuperäiset ajovaloumpimot | PeJo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 03.12.2014 21:21 |
Ostettu Pätkä pajeron vm. -90 vasen takalehtijousi | mielimetsään | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.06.2012 18:46 |
Miten tehty 1999 Pajero 2.8 ajovalojen "päivävalotoiminta"; selvisi! | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.08.2011 04:56 |
o: 88 pajeron vasen etulokari ja... | Turboic | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.01.2008 11:36 |
Miten saa kalibroitua Pajeron mittarin | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 01.05.2006 14:02 |