![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
itellä kestänyt ainakin piha ajoa tuollainen bölk murros ![]() sami89 ainakin jonkun verran maastoakin kestänyt patrollissa bölk murros tosin ne maksaakin jo 50€ kpl.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lähtiköhän räjähdysmäiseen kasvuun murrosten myynti.
Eikait tuo voi olla huonompi ku perus tarvikkeet, joissa nyt ei älyttömiä eroja oo? Itellä ainaki kaikki tarvikkeet rämähtäny aina siihen ku sormi menee 5cm lähemmä etulukon kytkentänappulaa. On niin halpaa, että pitihän se nyt laittaa pari tulemaan, hj:ssa onkin orkkismurrokset aika väljänä, pääsee nämä sitten kevyeen safariajoon ilman etulukkoa. Toisaalta ne väljät orkkismurrokset kestäs vielä ehkä 10v ajella, mutta...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kyselin paikalliselta nyrkkipajalta murroksen vaihdon hintaa: työ 200 e ja murros 1150 e. Ei tullut kauppoja
![]() Noista kyseessä olevista osista, jossain se hinta tietty näkyy eli ei noi parasta laatua ole. Ite ostaisin kalliimpaa ja laadukkaampaa osaa niin ei tarvii koko ajan vaihdella.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Noista kyseessä olevista osista, jossain se hinta tietty näkyy eli ei noi parasta laatua ole. Ite ostaisin kalliimpaa ja laadukkaampaa osaa niin ei tarvii koko ajan vaihdella.[/QUOTE]
Minusta ainakin tuntuu että nuo tarvike osien kesto on aika arpa peliä jotkut saattavat kestää hyvinkin. Ei taida olla paljon eroa ostaako halvan tarvikkeen vai kalliin tarvikkeen. Toki sitten oikeat laatu merkit on asia erikseen joiata tiedetään että ne kestää. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
noille o kyllä tarjoiltu saapasta ihan reilustikkii mut hyvin tuntuisvat kestävän. kopkop..
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
suosittele cromoja jos maastossa ajelee +33" renkaat ,nekin ovat tuon 20e halvempia kun heti ne ostaa.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
kyllä ei hyvää ja halpaa taida olla mutta laittaakahan testi tietoo monta minuuttia kesti kun saatte alle..
ja renkaat oltava sitte +33
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Mulla ne menee tommoseen käyttis hojottimeen 33" fillareilla, millä pääosin vedetään kärryä ja ajellaan siitä johtuen vain kevyesti maastossa, eli siinä uskoisin=toivoisin niiden kyllä menestyvän.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Jos on lähellekää samanlaiset ku mulla on tatsunissa ni kestää. Mulla on ainaki kestäny 38,5 pyörillä antaa tennaria ihan reippaasti.. Viel ku sais laatikon kestämää kasas ni vois olla ihan tyytyväinen.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
No eikös ne cromovetarit vähän niinkuin kuulu samaan pakettiin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Terrano 2 vetonivel | räkä-ykä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.11.2013 01:22 |
| g:n vetonivel | Hennu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.11.2010 08:10 |
| suikkaan tms. halpa vinssi, onko kokemuksia? | santikko | Linkit | 6 | 14.12.2008 21:58 |
| O:pätkäpajeron vetonivel | luppakorva | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.06.2007 11:11 |
| suzukin vetonivel | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2004 10:24 |