![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Taas jotain pientä taikinoitu, tuli käytyä yks ilta Salossa hakemassa artsi777:lta pirtsakammat ja ehjät etupakat, SUURI Kiitos Artsille kahvista, kaluston esittelystä ja lehtijousien ABC:stä puupäälle
![]() ![]() Rälläkällä keskinaula kuuseen ja taas on jännää ![]() ![]() Karkeella (olikohan ny wurtilla 40 vai joku outo 36) hiomalätkällä ja bilteman kulmavingulla isoimmat ruosteet pois, en tiiä onko hyvä vai huono, mutta pyöristin latien päät kun parissa kohtaa oli jo vieruskaveri latiin tullu koloa, että jos joustaessa helpommin liukusivat selkää ![]() Sit puolihuolimattomasti mattamustaa spraytä niskaan... ![]() Pensselillä vaseliinit välii, varmaan ois pienempiki into riittäny vaseliinin määrässä ![]() ![]() Sit puristimella nippuun ja kovasta kuusiokolopultista uus keskinaula, hyvä että tuli corollaan otettua puolirandomilla vituiks menneet jarrusatulan pultit niin sai tähän hyötykäyttöön vielä ![]() ![]() Etupää nousi enemmän kun aattelin, joo olihan toinen puoli poikki, mutta ehjäkin nurkka nous 4 cm ![]() ![]() Mutta onpahan parempi ku lähtötilanne ![]() |
#52
|
|||
|
|||
![]()
Kauanko u-pultit hakee paikkaansa ? Kaks kertaa kiristelly jo puolen tunnin ryskäilyjen välissä, liekö vaan uutuuden outoutta vai onko mulla u pultit tiensä päässä ? Lamellilla putsailin kiinnike pinnat mutta ainahan sinne paukutellessa vähän keijupölyä varisee jostain hitusen
![]() |
#53
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai ne enää sieltä luulis löystyvän, jos kerran 2 kertaa oot jo kiristelly, mutta kannattaa tietty seurailla.
|
#54
|
|||
|
|||
![]()
Joo on tossa melat mukana että saa tarkastella...
Mutta vittu mun rapakko on kuivanu !! |
#55
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on 240 volvon takajouset vaihettu ja parani kummasti !
|
#56
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Millaisilla mitoilla toi Volvon kierre olis,varmaan kävis..!? T: Ari |
#57
|
|||
|
|||
![]()
Piru kun kerkesin hukata sen lapun minkä raapustelin bilteman kassalla
![]() Mut jahka heinolan rokkiralleista selviän niin voin mitata kokoonpainuneena mitan kun se on auton alla ![]() ![]() |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Jos nyt kolmannella kerralla onnistus kirjottelut
![]() ![]() Corolla "siivessä" loppu eteneminen osien puutteeseen, ja tän viikon laskujen tipahteluun varautumiseen piti hakea pikku syrjähyppyilyä ja ressivapaata leikkimistä ![]() Vai onko mulle sattunu vaan toleranssien ääripää yksilö ![]() Ei mitään hard core offausta, joudutte pettyyn ![]() ![]() Tässäkin vielä takanurkka kiiltelee mihin ois ollu kiva upottaa talvella rälläkkä pientä parturointia varte ![]() ![]() Mulla on kyllä joku midaan kosketus noihin rapakoihin, taas tommosta puolikuivaa paskaa mikä ei muuta tee kun tuki kuvioo ![]() ![]() ![]() Kaikki ilo loppuu pesupaikalla, isoimmat paskat rapsuttelin oksankarahkalla ennen lähtöä, parkkikin lähti pienen "kivelle hapetuksen" ja pikku linjavian seurauksena, mänty vei tällä kertaa. Entisöintiä tiedossa keulaankin, muuten pelas kivasti koko päivän eikä tarvinnu kun päristellä, koko aika vaan nous kolme asiaa jatkuvasti mieleen, letkuohjaus, välitystä, ja kierteet eteen... Loput oli semmosia pikku välähyksiä ![]() Hei ja semmonen kysymys viisaammille, mites kun tekis tehä hojolle oma kansio kuvat.fi:ssä, mutta muuttuukos jo tänne pistettyjen kuvian URL jos ne vaihtaa albumia tuolla sivustolla ? vai onko se kuvan sijainnista riippumaton ? Viimeksi muokannut Mela-Antero : 06.10.2014 21:18 |
#59
|
|||
|
|||
![]() ![]() Hojo on pelannu kun kello niin ei oo tarvinnu sitä rassata, haaveissa siintää jo talvilomalla korin parturointi. Siispä on ollu aikaa hiplata pikkuauto puolelle. Pistetään sit yleis idean antajaks kuva gt:n yläpäiden hiplailuista ![]() ![]() |
#60
|
|||
|
|||
![]()
Kysellääs vähä täältäkin jeesiä, jossain talven mittaan kun joutaa lomia piteleen niin pitäs saada toi hojo kuskattua suolahteen "parturoitavaks" ?
Eli kyytiä keuruulta suolahteen, omaan kärryyn ei mahu, eikä ees pikkupyörillä mitä ei enää oo olemassa ![]() |
#61
|
|||
|
|||
![]()
Ohjaus kalkulointia.... 16/32 ja 200mm iskun sylkällä lähtis 90 barin paineella rapeet 700kg ja "varrenpuolelta" 500kg voimaa. Eikö tuon jo luulis olevan tarpeeks ?? Kun olis moinen sylkky satasen nurkilla uus ovh. Ja jos moinen sylinteri piisais, ja sen mukaan mitottas orbin niin eikös 80cm3 ois aika liki passeli että kahella ratin kierroksella huilais sylinteri tapista tappii ?
Ja kun saisin helpolla spec c imprezan pumppuja, mikä bareja pitäs tuupata se 90 mutta tuottoo en nää vielä ku inssi on tiedonkeruinensa ulkomaan komennuksella, mutta jos laskien, että ohjausta sekunnissa 80cm3 x 60s= ~ 5 litraa minuutissa, mikä on sama kun orbin minimi vaatimus, eli jos subarun pumppu tuuppais vaikka sen 5-10 litraa niin edellä mainittu sekoilu osien mitotuksen suhteen vois toimia ainakin paperilla ? ![]() |
#62
|
|||
|
|||
![]()
millos ajetaan testi lenkit teillä päin?.. eikös noita suolahden poikia käy välillä siellä nosturi autoilla niin tulis siinä kaippa tänne päin?? mihinkäs tänne tulossa?
|
#63
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan tää vkl menee jyrsimen ihmettelyyn kun menin semmosen investoimaan... Tosin vinssiki alko vittuilla että pitäs sitäkin keretä kattoo johonki välii
![]() Pidetään paja vielä salaisena laboratoriona ![]() Paljonkohan hojon keulassa on jousitettua massaa ? |
#64
|
|||
|
|||
![]()
yks yö käytin oman kuusykkösen töissä vaakalla niin etuakselipaino oli 1240kg, renkaina 33 .Mitähän mahtaa kumit ja etuakseli painaa?Ja erikseen etupyöristä punnittuna kuskinpuoli oli 60kg painavampi.
|
#65
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset ! Akselin ja irtoromut saatan saada itekkin jo punnittua, välähti ideana mieleen puntari millä työkaveri puntaroi jyviä suursäkkeihin...
![]() |
#66
|
||||
|
||||
![]()
Etuakseli muistaakseni 135kg
|
#67
|
|||
|
|||
![]()
Eli aika liki tuhanteen pitäs asettua jousitettu massa, sithän noi mun "poistolaarin" kynäjouset vois pelata !
|
#68
|
|||
|
|||
![]()
Tyhmät kysymykset osa 457. Hojon etupääm tuentoja
Toimiiko jakari jos se on taivutettu "pituussuunnassa" eli puslapari 90 asteen kulmassa akselilla ja siitä taivutettuna putkena rungon sisäsyrjälle ? Niin sais eessäkin tukivarren pään rungon alapinnan yläpuolelle suojaan, kun takana ainakin tuntu murikan puolella ährätessä jakarin kaa että vois jotain pyörän uudelleen (vituiks) keksimistä yrittää ![]() Oiskoha 20mm uniball liian hoikka "jakariin" rungon päähän ? Että onko viikossa väljä ![]() Tai sit amerikan poikien 3 linkit ? Mut en halua niin kammo korotuksia ku ameriikan pojilla niin pelkään tilanpuutetta hojon keulassa... |
#69
|
|||
|
|||
![]() ![]() Vihdoin ja viimein tuli hankittua toinen suurista haaveista, oma "jyrsin" ![]() ![]() Orbi tipahti hyllyyyn, jouset jemmattu, vielä kun keksis millasilla tukivarsilla/tuennalla tekis ja sais noi pikkuauton puolen osat eloksointi turneelle niin pääsis taas ressivapaille rakennuksille ![]() |
#70
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Jyrsimen opiskelua, jännä vehe ![]() ![]() http://www.ebay.com/itm/6-REAR-TRAIL...3D331439513295 Taiwanin pojilta puslaa tilaukseen, jännä nähä kuinka paskoja, mutta hinta tuntu ihanalta... Tosin ei mitään hajua paljonko suomen kamaralla kustantaa. Kaippa sit eteen pitää joku kyhäelmä keksiä putki-jakarista, Kestäisköhän about 38-45mm putki, 5mm seinällä ? puslien hujakoille teen kyllä levystä vahviketta, mutta lähinnä "maapalloon" osumisen puolesta ? ettei tuis ihan överi painavia tehtyä ![]() Loppuviikosta jos kerkeis käydä pumpun tilaamassa letkuohjaukselle. |
#71
|
|||
|
|||
![]()
Koitin guuglettaa, käyttää searchia, kilautin kaverille mutten vieläkää saanu mielen rauhaa, mitä 12-ht käy vakiona tyhjäkäyntiä ? Ja täydet kierrokset ? Kiekkamittari on on vainaa...
|
#72
|
||||
|
||||
![]()
oisko tyhjäkäynti jossain 500 rpm nurkilla ja täydet joku 4000 rpm vakio säädöillä
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#73
|
|||
|
|||
![]()
Alkuperäisen korjausmanuaalin mukaan joutokäynti 650r/min ja max. kierrokset 4170r/min.
|
#74
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tämmösen syöttöpumpussa keskipako tmv. "Kiinteä" rajotin ? Jos joskus tulee räplätyks syöttöruuveja ? Kiitokset vastauksista !
|
#75
|
|||
|
|||
![]()
Tyhmä taas kyselee, onko pajeron jakarit teräsvalua/hitsattavaa matskua ? Toimiiko jakari jos rungon pään kumipusla hirvityksen korvaa uniballilla ? Vai haluaako jakari elämisvaraa pituus suunnassakin ?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2010 16:36 |
Myydään hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2010 22:42 |
Ostetaan hj61 | jpj_x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.05.2010 21:44 |
Myydään / Vaihdetaan HJ61 | espi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.08.2009 17:24 |
M: Hj61 | Jörmelö | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 15.09.2006 21:19 |