Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 30.09.2014, 11:17
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

itsellä ollut molempia. omat kokemukset gr patrollista olivat hyvät, oli hyvä ajaa jopa vieteri alustalla. korotettuna oli itseasiassa vielä parempi kun oli jämäkämpi alusta.

moottorin kanssa 2.8 td ei mitään ongelmia. tämäkin on alumiini kannella.

pajero / l200 ollut ja on nytkin ja nämä hyviä ajaa tiellä. metsässä ei niinkään.

mulla on ollut ja on nytkin 2.5 dieseleitä alukannella ja ei ole ikinä tarvinnut tehdä yhteenkään alumiini kantiseen temppaa.

kovan vedätyksen jälkeen nuistaa vain jälkikäytön.

ostin juuri 95 pajeron 2.8 td josta mennyt kansi tai paffi. kerrotaan siitäkin kokemuksia kun ajoon saadaan.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mitsubishi Pajero x 2 pajero ipe O/M/V Ajoneuvot 1 22.05.2013 20:37
Myydään / Vaihdetaan mitsubishi pajero peto05 O/M/V Ajoneuvot 0 31.01.2013 21:28
Myyty Mitsubishi Pajero henriseppa O/M/V Ajoneuvot 1 03.10.2012 19:04
Myyty Mitsubishi pajero Herenä O/M/V Ajoneuvot 13 02.05.2012 12:16
Myydään Mitsubishi Pajero Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 17.07.2010 08:29


Sivu luotu: 14:29 (GMT +2).