Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2004, 16:17
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Onko kukaan asiaansa osaamaton koskaan räplännyt koneen säätöjä? Ruiskutuksen ajastuksella tai syöttöruuvia ruuvaamalla saa äkkiä kaikki persiilleen. Toisaalta jos syöttöä on liikaa, pitäisi näkyä mustaa savua.

En tiedä pidätkö pahana hintana vai et, mutta dieselmoottorikorjaamot ottavat n. 120 € koneen kunnon arvioimisesta, siihen kuuluu yleensä pumpun koeponnistus ja säätö, suutinten avautumispaineiden tarkastus, moottorin puristusten mittaus jne.

Tuo kulutus on kyllä jo niin yläkanttiin että kannattaa ehkä tutkia asiaa. Itse en ole tainnut 3B:llä (3,4-litrainen) 14 litraa enempää satasella menemään vaikka se on melkein pelkästään maastossa poltettukin. Normaaliajossa, ruuhkassaistumisineen peli vie sen 10-12 l/100km, ja autoa on korotettu ja rengastettu jonkun verran.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bertan syöttöpumpun aikaistaminen Stenax Tekniikka & Jutustelu 7 13.10.2007 15:42
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53
2L-T syöttöpumpun johdot?(cressida) Ahma Tekniikka & Jutustelu 11 02.03.2007 12:31
Vitara ruiskun säädöt, voimansiirron kolinat,vent- jamppa00 Tekniikka & Jutustelu 13 03.11.2006 08:49
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) PatrolAss O/M/V Muut 4 17.01.2005 16:31


Sivu luotu: 03:20 (GMT +2).