naapurillani olisi kerrottavaa pop-vakuutuksen hitaasta ja huonosta palvelusta puheluihin EI juuri vastailla 45minuuttia soitto aika, soittopyyntöihin ei vastata,asioiden eteneminen todella hidasta.
Tapaus koskee tapahtumaa 5 viikkoa sitten , kun yöllä auto ajoi sauna+pesu huoneesta sisään sen jälkeen ei ole ollut saunaa eikä pesuhuonetta käytössä mm. piipun katkettua
vakuutusyhtiötä ei juurikaan tunnu kiinnostavan vakuutus korvaukset.
Sieltä suunnasta on kaiketi kerran soitettu, koski lähinnä asiaa miksi ei voi sähköpostin välityksellä asioida, jota EI kyseisellä henkilöllä ole.
muutoin asionti JOS ei omista tuota sähköpostia on puhelimessa odottelua jos joku vastaisi.
nyt eilen naapuri oli jopa toiveikas sillä ehkä jo ensi viikolla on luvattu aloittaa saunan korjaus.
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 27.09.2014 11:35
|