![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#601
|
||||
|
||||
![]()
Kerro nyt uteliaille monesko olitte.
![]()
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#602
|
||||
|
||||
![]()
ma ei tietää.. tulokset tulee keskiviikkona...
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#603
|
||||
|
||||
![]()
Olikohan tuo ljn rengas paineen säätö tehty poraamalla vetariin reikä ja siihen joku läpivienti papana? Itse olen sen verran arka etten haluais heikentää vetaria ollenkaan.
|
#604
|
||||
|
||||
![]()
niinpä. ja sama oli etu akselillakin
![]() ![]() kahessa kilpurissa noi oli tehty ja siinä pätkälle lähtöä odotellessa kattelin ku pojat rumppas paineita alas. porttaalissaha tuo ei oo mikää Amerikan temppu...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#605
|
||||
|
||||
![]()
Ajatus asteella yhtään sen enempää asiaa miettineenä joskus tuli ajatus saisko tuohon omaan rotiskoon kyseisen ominaisuuden rakennettua jarru levyn sisään. Gr patrollin levy ja sinne sisälle on sorvattu jarru rumpu. Jos siihen sais rakennnettua jonku pyörivän läpiviennin. Mutta tää on niitä ominaisuuksia mitä koitetaan toteuttaa sit ehkä joskus kun auto on ajossa ja jos jaksaa kiinnostaa silloinkaan. En koe niin pakolliseks varusteeks. Mutta mukavahan se ois leikkiä niillä paineilla.
|
#606
|
||||
|
||||
![]()
joo emmiekää het ekana tuota kaipais ajokkiin.. teknisen näköstä kyllä
![]() nois laatokan / pro x / vepsän metsä laitteis varmaan iha jees ku kuiteki kovan maan siirtymät lappu lattias kelloo vastaan ja seassa ties monenlaista suota mis laskea rengas paineet. voittaa jonku mini irto kompuran vetelyn ja aikaa säästyy ku ei tarvia kopista hypätä ![]() yhessä TR-3 autossa Laatokalla oli kumi tyhjentyny suo upotuksessa. ku vinssasivat kuivemmalle ni kuski huomas et oli pokkeri loto ni meni se 2 sek ni kumi täynnä ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#607
|
|||
|
|||
![]()
20 Litran 200bar typpipullo peräkonttiin mukaan ja paineenalentimella renkaalle tarvittaessa, olis nopee
![]()
__________________
-MMC- |
#608
|
||||
|
||||
![]() 7 oltii kisois ![]() legendasta oli paukkunu Maximit ja siit ihme peruuttelu hommasta.. ![]() tänää tota kattelin tarkemmin. oli 3" korotus sarja. nyt lässähtäny vakio korkeudelle ![]() ![]() laitan sähköpostia rough counrylle et mitä kiinan hupa joustiterästä ne on oikee käyttäny? saisivat helvetti lähettää uuven satsin takuuseen. ei auttanu muu ku takan jatkaa vähä riippua ja ees tehä mystisiä "korjauksia" ![]() eestä löytys 1" lisää ulos joustoa jos piisais pampussa pituus ja takana loppuu ulos joustossa reilusti. perkele. nooh. huome aamusta kuiteski sunnarit ![]() ![]() saha on jo tankattu ja auto pakattu! toivon kovasti paljon kuraa ja syviä ojia ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#609
|
||||
|
||||
![]()
Parilla safarilla mustaki nuo topinssonit lässähti vakioks hiluxin alla.
Ei vissii oo suunniteltu venäjän safarointiin... |
#610
|
||||
|
||||
![]()
aamu 8 aikaa treffit Grandi porukan kanssa raja patsaan nesteeseen ja kohti persu leiriä..
olivat Marsu nilviäiset edellisenä päivänä jo autosa paskanneet eli oli ollu vissii iha hyvää pätkää? ![]() eka liima savi kurakko. ihanaa tavaraa! <3 ei mihkään ![]() ja lisää ![]() pölliä nurin. ei oo enää. taas on mersu järven kierto sahattu auki eli eiku sinne vaan muutkin ettei iha kasva umpeen... ![]() joku ukko makas keskel ajorataa ja sen pää kiilautu renkaan ja rungon väliin. oli aika homma vetää pois.. ja samal väänty marsusta ohjaustanko. lisää kuraa! ![]() ![]() melko pakasta vejetyn näköne SRT Jeeppi tuli aamutuimaa bongattua... OOoohohohhhhhh... on se seXikäs laite... ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 15.09.2014 05:14 |
#611
|
||||
|
||||
![]()
Saako tuota Valmetin moottorilla?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#612
|
||||
|
||||
![]()
kyyll sitä saa ku maltetaa ootella jtn 30 vuotta et hinnat laskee käytetyissä
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#613
|
||||
|
||||
![]()
Eikös nuo uuvemmat ole Viijatin tekniikalla?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#614
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Siinä on se viijjatin saapasmaassa valmistama Hemi keulalla
![]() |
#615
|
||||
|
||||
![]()
No hö. Mie aattelin ku Viijatti on ollut hyvä tekemään traktoreita, niin sitä kautta saataisiin Jeeppiin laatumoottoria nokalle...mutta ei sitten, samoja lotkottimia vaan.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#616
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tuo toive kuitenkin toteutunut, diesel on taas VM Motori ja eiköhän sellaisia viiatti raktoreissakin.
|
#617
|
|||
|
|||
![]()
Rouhialan vesivoimala pätkä pitkästä aikaa pyyhkästiin lauantai ehtoona. Kuivaa, 1 jontteikko, havuilla pääsi puis. Mutta viime syksyn Eino tehny murroksen sitä pujoteltii.
Mikäs oli sunnuntai mersujärveä kierrellessä, kun oli kettutytöt keulilla Äiti-Venäjän uhanalaisia kohteita varjellen. Muuten on maksiksessa vielä pykälää,kun on kaljun ruttuun painanu.... |
#618
|
||||
|
||||
![]()
suur miehikkäläs käytii ajelemas east coast:in porukan kans 1 päivä. harmi et jäi palju hommelit väliin mut ehkä seuraaval kerralla
![]() jossai vaihees paluu matkaa rupes väristämää taas taka keppi... nyt oli sit menny ristikkoa pinioniin kiristävä panta poikki? ![]() onneks 454ss oli luurin päässä ja käytii kuolaamassa Shrekki Jeeppiä ja hitsailtii ristikko kiinni ![]() nyt Jeeppi on pukeilla ja jaksoin perehtyä jopa vähä tarkemmi toho taka keppi dilemmaan. eli: jos korotus sarjan mukana tulee noita pinion kulman säätö kikkareita. alumiinisia heitä ne veks ja tee uuvet ihan vaikka raudasta. tai teräksestä ![]() olin kyl aiemmin lukenu jostai et ne on kuraa mut pitihä se ite kokeilla enneku usko. hyvihä noi toimis jossai sity maasturis mut maasto hommis nitkuttaa ajastaa ittesä puhki kiilan matalemmasta päästä. eli pinioni kippaa ylös entisestään, yhistettynä ahtaaseen pinionin päähän ( ei hirveest liika tiloja ristikon elämiselle) , pitkät jouset = kiertyy = häviää viimesetki varat ristikolta ja reilulla kaasulla runnominen. laippa kartaania ku ei oo vielkään.. tai no pari uazin mut ne menee muihi rojekteihi ni teen kokonaa uuven kartaanin + kaivan pinionin murkulasta lisää tilaa varmuudeks ja teen sen traktion baarin mikä on pitänt tehä jo ties kui kauan ![]() ![]() ja tää jeeppi lähtee koht talvi unille muutenkii. aamusi ollu jo lähel nollaa... pari astetta pakkasta ni saa tuubiin valmetin kylmä käynnistys videoita ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#619
|
||||
|
||||
![]()
Onkos pakkosyöttöä pumpussa?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#620
|
|||
|
|||
![]()
Onhan noissa, ja liekkitulppa kans.
Hakkaaks sulla Late etuakseli öljypohjaan oikeen tiukassa menossa?
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#621
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja joo kyl se välil kolisoo mut ei aiheuta toimenpiteitä ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#622
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa vallan 20€ maksaa uus tulppa Valtralla, piuha kiinni nappulasyötön kautta ja pieni tankki ylemmäs paluulinjan väliin....pakkosyöttö päälle ja varmasti käynnistyy ehjä Valmetti.
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#623
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...17#post1164017
laitetaa nyt tähänkii jos jollekki kelpais vaik mönkkärin aura rojektii pumppu ja silinterit ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#624
|
||||
|
||||
![]() huolto paku retkeily auto vanipikkuhiljaa hipistelly huolto vania eteenpäin. raksinu metreittäin häly johtoja yms tilbehööriä pois kyllästymiseen asti melkeen ![]() ![]() joku semel:in km/h mittari viel kojetaululla. mikä lie ollu tarkotus tolla. ei se mitää vauhteja näytä eikä oikee muutakaan ![]() HUH! onneks on neste kaapin lämmitys... ei tarvia kylmiä kaljoja aatella juovansa perusleirissä ![]() 40M johtoa ja agrekaatti pörisemää johokki paska monttuun. saa tupaan sähköt ![]() ois kohta käsillä leimaaminen. paku tai retkeily auto. ensimmäinen menis huolettomasti eikä se retkeily varustuksen tekeminekää taia mahoton temppu olla...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#625
|
||||
|
||||
![]()
Onks paarit tallessa? Vois olla kätevät jos taas ylität sen 1.5l maagisen rajan..
|
![]() |
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |