Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.09.2014, 00:04
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.040
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
Onko mahdollista, että suzukissa ei välttämättä ole ollenkaan ISC-venttiiliä tms.?
Itellä joltain täältä ostettu Swiftin G13 TBI ruiskulla ja boxista lähtee kyllä piuha, mutta lähtee siitä paljon muutakin mitä ei todenäköisesti ikinä ollu käytössä.

Jos tuota ei pistä, niin onko siitä muuta harmia kuin, että kierrokset ei välttämättä nouse jos pistää valot päälle tms. Vai mihin tuota käytetään?
Vanhemmassa ruiskussa on ISC-venttiili tommonen solenoidilutkutin.


Ainakin omassa tuo "idle up" ei juurikaan tyhjäkäynnissä ole havaittavissa. Sen pitäisi nostaa kierroksia noin 100rpm.

Uudemmassa ruiskussa 95?-->
Taas ei ole, vaan tyhjäkäynti säätyy suoraan kaasuläpän asentoa ohjaavalla servolla.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 06:16 (GMT +2).