Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 26.11.2004, 12:25
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 927
Perusasetus

Lainaus:
quote:
kiitoksia vinkeistä. mitenköhän tollanen lock right sitten kestää?? tai siis lähinnä miten vakio akselit kestää jos takana on koko ajan 100% lukko päällä??
Kyllä kestää, mulla oli varmaan 10 vuotta taka-akselilla, ja välillä on polkastukin, 3.0 V6 peltisarjoilla antaa Hiluxille aika kivasti voimaa.

Tuo Hiluxin etuperän tasauspyörästön kotelo, kuten kuvastakin saattaa nähdä, ei ole NIIN luja kuin tuo kitkalukollinen, umpinainen tasauspyörästön kotelo. Mulla oli kerran IFS etuperässä Lock Right. Etuperä on avoin kuten kuvankin etuperä mutta 7,5 tuumanen. Kotelo vääntyi ja alkoi täristämään etuvetareita.

Pakko taas sanoa: 4Runnerin V6 on kuristettu älyttömällä pakosarjaratkaisulla. Peltisarjat tilalla ja hiukan väljempi pakoputki niin on kuin eri moottori.

my Toyota is fantastic
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:toyota hilux 4x4 td -89 janatuinen O/M/V Ajoneuvot 3 14.03.2006 12:24
M: TOYOTA HiluX O/M/V Muut 6 28.07.2005 17:19
O:toyota hilux 4x4 81-88 O/M/V Muut 0 15.06.2005 22:09
M: toyota hilux ext.cab 4x4 -97 O/M/V Muut 0 15.05.2005 18:09
O: Toyota hilux 4x4 O/M/V Muut 0 28.11.2003 00:15


Sivu luotu: 15:35 (GMT +2).