![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ..Soitin kanssa itse aurajoelle joskus muutama vuosi sitten kun tein kevytperäkärryn. Ja aattelin, että sehän olisi hyvä sinkitä. Silloin taisi tuo samainen heppu vastata puhelimeen jolloin päädyimme tilanteeseen että sanoin: Haista V...u jos ei raha kelpaa ja totesimpa siihen samaan hengenvetoon ettei ole ainoa puhelu jonka soitin tähän firmaan sanoin soittavani myös ylemmälle portaalle. Kehtasi vielä soittaa takaisin ja yrittää pahoitella, mutta edelleen puhelu päättyi haistatteluun. Jäi se mun puhelu kuitenkin soittamatta. Mutta mutta.. Helon kuumasinkityksessä sain sitten homman hoidettua, jätin peräkärryn (siis sen jolla kärryn vein) pihalle parkkiin siksi aikaa kun tuo toinen oli sinkityksessä. Hinta ja palvelu olivat ainakin silloin todella kilpailukykyisiä oliko se kaks vai kolme päivää kun soittivat että valmista olisi. Olivat vielä nostaneet ton sinkityn kärrynrungon valmiiksi noihin toisille kärryille. http://www.helonkuumasinkitys.fi/
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikkelin Aurajoella oli asiakapalvelu aikakin ihan 10 arvoista kun siellä alkukesästä asioin. Työn puolesta muutamia rautakäikäleitä kuskasin ja todellakin oli ruosteisia. Samalla kyselin autonrungon sinkkaamisesta niin sanoivat vain että tänne vaan, edellisellä viikolla oli juuri yksi pajeron runko ollut. Lopuksi vielä esittelivät hallin/prosessin, mitä tapahtuu missäkin vaiheessa ja minkä takia.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyseisestä sulosesta ei ole kokemusta, mutta Aurajoen hinnoittelusta varsin kipeällä tavalla..
![]() Minne vaan muualle vien kyllä jatkossa, jos tulee tarve sinkkaukselle. Ei se ainakaan kalliimpaa ole!
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mitäs tollasen peräkärryn sinkitys tuli maksamaan? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Siksi mä levittelen pensselillä hiekkapuhalletulle pinnalle tätä Zingaa 10 kilon pönikästä ettei tarvi säätää tuolla tapaa kuin ylempänä mainittiin:
http://www.jsoy.fi/fi/tuoteryhmat/zinga-galvanointi |
#7
|
|||
|
|||
![]() juu
Turun Aurajoen kanssa olin tekemisissä.ja olisko kärryn sinkkaus ollut jotain satkun luokkaa. Siinä oli jotain muitakin osia samassa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Se putkimaisella rungolla varustetuissa on haasteena. En tiedä miten mieluisia rungot on sinkitysfirmoille jos ei näy selkeästi, että kaikki on puhdasta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alektum Perintä Oy?? | Repro | Chit-Chat | 10 | 25.01.2010 19:15 |
Ipefix Oy | Ipe64 | Linkit | 9 | 23.05.2006 18:11 |
Tampereen Puhelin OY | MäIte | Internet Service Providers | 3 | 09.02.2006 23:40 |
Jari Mäki oy | Jeepster | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2005 09:18 |
laurilanromu oy | O/M/V Muut | 0 | 01.02.2004 18:58 |