![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jep niinkuin tuolla ylempänä kirjoitin että latta tulee vahviikkeeksi jakarin päälle,kunhan kaikki mitat muuten vaan passaa.. 16mm tavaraa on noi ja vahvikelatta tulee olemaan 650 6-8mm 50mm leveänä! Noin ei tosiaan kestäisi sivuttain suunnassa kummostakaan rasitusta,Mutta uskon että ton vahvikkeen jälkeen ei tule ongelmia siltä saralta! Ja auto pysyy mahd. kevyenä,Niin kaiken ei tarvii todellakaan olla rautakangesta tehtyä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vahvempaa osaa laatikon ympärille
![]() Toi pitkä kiinnitysrauta,Mikä on runkossa kiinni kokee kanssa pikku updatea... Ja samoiten jos ulosoton poistaa,Niin sieltä saa vielä lisää tukea otettua ![]() Pari kuvaa kötöstyksestä.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vähän väriä pintaa,Hitto kun ois lämpimämpää keliä.Niin vois vetästä uuden käyttiksenkin samalla värillä pintaan
![]() Noilla tulee rungon puolen kiinnikkeet jakariin ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nuo hitsattavat hydraulisylinterin päät on aika hyvän olosia alustaan. Nuo ei oo samalla lailla valmiiks väljiä niin ku työntövarren päät
![]()
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
joko jakarit on valmiit? Se puslien väli on yllättävän tiukalla nuissa. Jotai ite tehtyjä varsia nähny mitkä on poikki nuitte puslien väliltä ne on murtunu lähinnää puutteellisen aine vahvuuden takia. Kyseessä vieläpä suzuki molemmissa tapauksissa. Varmaan se lirtasen koneen tuottama vääntö murtanu ne
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Ehkä vloppuna kerkeen hitsaamaan noi läjään,Joo toi puslien väli on onneks mitoitettu sillain että siihen kohtaan mahtuu lisää rautaa ylä/alapuolelle ja on muutenkin siitä ohuimmasta kohtaa n.45x16mm plootua+siihen vielä kovat 6mm latat molemmin puolin ![]() Tuntuu vähän huolestuttavalta jos litrasillakin on saatu särettyä ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ehkä pituus suntaisessa rasituksessa olevissa vois haitata tuo lenkkien väljyys, mutta kuksassa ollu vuodesta 1997 asti panhardeissa tommoset raktorin työntövarresta tehdyt eikä ole haitannu yhtään. kerran tosin nekin vaihdettu. hyvä puoli sekin, ettei maksa juuri mitään ja samalla tulee eripari kierteet säätöä varten
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MÖRÖN AUTO,(samurain hierontaa). | Pajares | Maasturiprojektit | 925 | 09.02.2022 11:32 |
Painepesuri, mutta mikä?? | Jare | Chit-Chat | 78 | 13.04.2015 15:09 |
Karua mutta totta | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 14 | 25.10.2009 12:23 |
Pajeroon 33" mutta.... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.10.2006 10:03 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |