![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuli ostettua pätkä patrolli -81. Onko se nyt niin, että tuohon vanhempaan Datsuniin ei niitä 33/12,5-15 kumeja saa leimattua?
Sellaiset tuli kuitenkin mukana ja olisi ne kivat otteeseenkin saada.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() pitäs jonkun kokeilla miten käy jos tuon aikaisemmassa viestissäni olevasta linkistä tulostas lapun ja kävis konttorilta kysyy.. ja mukaan vielä kopio tuosta UNECE:n taulukosta kun noissa on näkösällä just toi rengas koko mistä -matti- tuolla aikaisemmassa postauksessaan kirjoitti.. eli periaatteessa pitäs saada noilla lapuilla otteeseen 33:t ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jep! Dokumenttien avulla nyt 33" alla ja otteessa!
|
||||
|
||||
![]()
Wau! Mitkäs vanteet ja millä et:llä? Jospa ne täälläkin kelpuuttasivat noi laput.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Emmäätiä mikkä vanteet.... tuli auton mukana
![]() Oisko et jotain -30 paikkeilla. Siltä ainakin näyttäis
|
||||
|
||||
![]()
Nostellaas vanhaa..
Eli näyttäisi olevan ymmärrys tässä ketjussa, että GR patuun saa muutoskatsastettua 33.12,5.15 gumekset. Kysymykseni onkin, että meneekö ne sinne ilman mitään korotuksia tms muutoksia? |
|
||||
|
||||
![]()
Niin. Uus sääntojä mukaan on helppo (N1G auto saa 77mm isompaa renkaat). 33" tuumaset renkaat menee GR:n alla ilman korotuksia ja muutoksia, mutta on aikaa tiukka. Maastossa ne nopeasti ottaa kiini pyörankaari sisällä. Pieni jousi(2" tai 5cm) tai korikorotus (3cm on helppo, 5cm max ja toi tarvi vielä enneman muutoksia) auttaa.
|
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Luokat |
isot renkaat, patrol |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mersuun isot renkaat? | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.12.2015 18:44 |
Isot renkaat. | Bruno | Linkit | 10 | 27.03.2008 10:00 |
O: ISOT renkaat ja vanteet | realman | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 13.01.2008 19:27 |
OSTAN: isot 16´´renkaat | kaskinikki | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 20.12.2007 17:29 |
Kuin isot renkaat | neli-isi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2007 15:45 |