![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tirerackin arvostelujen mukaan Kenraali Kourijalla hieman parempi talvipito kuin BF:llä, mutta Goodyearilla tosiaan vielä parempi. Klickaa välilehti "Surveys". http://www.tirerack.com/tires/tires....rrain+T%2FA+KO http://www.tirerack.com/tires/tires....l=Grabber+AT+2 http://www.tirerack.com/tires/tires....ngler+DuraTrac
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vanha AT:n malli sun linkissä.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos olen tämän palstan kokemukset oikein ymmärtänyt vanhan BFG AT mallin edut oli:
- kestää hyvin maantieajoa - monipuoliset kokovaihtoehdot - aika hiljainen Huonot puolet: - menee tukkoon mudasta - ei kestä varsinaista rankempaa maastoajoa - talvirenkaaksi huono Mä voisin hyvinkin ajatella kokeilla tota uudempaa versiota yleisrenkaana jos varsinaisille talvikeleille on oikeat talvirenkaat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
http://www.tirerack.com/winter/tech/...jsp?techid=125
Jos tuosta mitään ymmärsin niin tuon huitale merkin omaavissa renkaissa on edes auttavasti pitoa. (ainakin standardin mukaisissa olosuhteissa packed snow) Saippaus on ainakin muuttunut vanhoihin nähden, muuten saattaa olla yhtä huonot kuin aikaisemmatkin. Ja vanhan all-terrainin mallisia saa kiinan kopionakin jos haluaa ekstriimiä autoonsa.
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
En ymmärrä miksi BFG AT on niin sysipaska. Jokusen viikon ollu alla nyt ja ajo ollut sekalaista arkiajelua pitkin pk-seutua noin 600km viikossa ja sen lisäksi on testailtu autoa metsäteillä, pelloilla ja mudassa enkä keksi mitään pahaa sanottavaa. Kertaakaan en ole jäänyt mutaan kiinni ja ovat tielläkin paljon paremmat ajaa mitä odotin (GV:n alla oli ostettaessa paskat BFG:n katurenkaat) Ajatuksena on edes kokeilla miten näillä pääsee ympärivuotisesti, jos menee liian riskipeliksi niin nastat löytyy kyllä. Olen kyllä tietoinen että BFG:ssä voi tulla kivikossa rengasrikkoja reunoihin ja ne ei ole parhaat mudassa mutta tälläseen 50/50 hauskuusajoon mitä mainioimmat ja jopa hiljaisemmatkin kun ex.katupaskat ja edes todella mutaisella pellolla ei renkaasta loppunut suorituskyky kesken kunhan vaan malttoi pitää tavallisen nelikon päällä, alennusvaihteella alkoi lyömään liikaa tyhjää..
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Juuh, kyllä uskoisin että jos tällä syvällä suossa pitäisi päästä niin ei enää olis asiaa
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Varmaan vaikuttaa käyttöauton paino ja renkaan leveys myöskin, nyt on tulossa MT.n renkaat seuraavaksi testiin, B&F.n altsikkaa en enää ainakaan itse huoli. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
kuten jo monesti mainittu, ni tuo bf mutiainenki 3tonnisessa autossa nastoillakin on huono talvella
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#11
|
|||
|
|||
![]()
On siellä se uudempikin, mutta ei ole vielä arvosteluja.
http://www.tirerack.com/tires/tires....rain+T%2FA+KO2 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollut neljässä edellisessä nelikossa noi vanhan polven BFG AT:t ja yleisrenkaana ihan kelvolliset. Ihan kusiliukkailla menee kävelyksi mutta lumella ja muutenkin pärjää jos ei turhia spedeile. Ei mitään valitettavaa. Kattelin että kantavuus niissä riittää tohon kempsuunkin joten kai sitä sellaiset taas pitää joulupukilta pyytää.
Varmasti on parempiakin yleisrenkaita olemassa mutta itse oon ajamalla ne hyviksi todennut joten mitä sitä enempiä ihmettelemään.
__________________
BJ 45 -1981 Land Rover Series 3 -1976 Land Rover Defender TD5 2002 |
#13
|
|||
|
|||
![]()
On ne paskat, nimensä veroiset. Tänään(kin) tuli niiden kanssa suoritettua tahatonta sladittelua märällä asfaltilla. Pikkasen reilummin kaasua että ehtii sekaan niin jo sutii molemmat renkaat takana. Painoa taka-akselilla kuitenkin se 1,5tonnia... pintaa niissä on noin 10mm joten ei pitäis olla siitäkään kiinni.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Eiks tässä topikissa ollut tarkoitus kehua UUTTA mallia... Tuskin ketään kiinnostaa enään tietää miten paska se vanha on.
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kyllä mulla jäi vain positiivinen kuva niist.. Tieten niit mihinkää kitkanastoihin voi vertaa,mut täntyyppiseksi renkaaksi yli ok.. Viimeksi muokannut G280E : 23.03.2015 22:12 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Tuntuu olevan joukkohysteria päällä........
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään BFGOODRICH Mud-terrain T/A | tossu81 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 05.05.2014 19:42 |
Myydään BFGOODRICH MUD-TERRAIN | u8heto00 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 27.03.2014 09:59 |
Myyty bfgoodrich all-terrain | matson86 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 29.06.2013 07:49 |
BFGoodrich All-Terrain T/A renkaat.... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.04.2003 20:59 |