![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Eiks noissa ole se alipainekuppi siinä jakopään puolella edessä. Ainakin Majurissa on, ja siitä vetokytkimestä toisinaan löysää pultit, seurauksena lyö kupin kylkeen runttuja ja joskus reiänkin.
En toki tiedä kun en dextaa ole koskaan niin läheltä tarkkaillut ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu majorin ja dextan iästä, onko alipaine vai mekaanisella säätimellä. Kuvan perusteella taitaa olla kyseisessä dextassa mekaaninen säädin.
|
||||
|
||||
![]()
osaisko joku sanoa tälläsen kuormaajan ainevahvuuksista?
![]() aattelin jos ite tekis tollasen. |
|
||||
|
||||
![]()
James 50 -mallinen vissiin kyseessä. Mulla oli tollanen ja oli 5mm tavaraa. Teräksen laadusta en kyllä osaa sanoa mitään.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Mie väitän et on Lankisen konepajan tekemä Vilske 1000 kuvassa...
Köykäset on aisat, ni tuo 5mm voip olla aikas lähel.
|
||||
|
||||
![]()
okei. täytyy rupee suunnittelee. kunpa ois malli vieressä ni ois äkkiä tehty.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä toi on jotain 7mm seinästä. Mulla oli ursuksessa vähän järeempi pika james Taitaa sekin olla lankisen konepajan tuotos ainakin muistaakseni kilvessä luki niin. Hitsasin siihen 7mm vahvikkeet ja alkuperäinen oli melkeen 10mm
|
|
||||
|
||||
![]()
pahus mä just myin tommosen vilskeen, ilmeisesti päättys romuix...
|
||||
|
||||
![]()
T.Syvänen ja V.Lankinen oli kaveruksia samalta kylältä, Loilandiasta.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettikone.com/valmet/903-...ajalla/1340414
onko tuo muka totta että katkasematta saisi kytkinlevyn vaihdettua jonkun luukun kautta? |
|
|||
|
|||
![]()
On, kytkinkopan ylälaidasta lähtee sopiva pala ihan pulteilla. Lattian joutuu purkamaan pihalle. Ahdasta kyllä on ja vaihteiston akselin joutuu vetämään takapäästä pihalle.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mut ei tuo niin mahdoton oo vaihtaa siit luukustakaan, vast ukko yhden 702:sen kytkimen vaihto luukusta Valmetin omistajan hallilla ku tilaa oli sielläkin se tehdä. Ja vaikka ois täällä, niin samalla tavalla vaihtaen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tehtii puusta vaa nopee ja tukeva tuki roclan päälle ja takapää pönkitettii paikalleen tunkeilla ja puupalikoilla. Helposti se noinkin meni, vaikkei aiempaa kokemusta asiasta ollu. Suurin ylläri oli pirun pitkä ulosoton(?) akseli, pitkä ku nälkävuosi. Piti laudoilla jatkaa lattiaa ulos asti kun tuli jätettyä liian lähelle ovea ![]()
|
|||
|
|||
![]()
eiks 6-tonnisessa saa enää vedettyä perästä sitä pihalle?
|
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä...
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni siitä joutuu vähä purkamaan työntövarren kiinnikkeitä enempi pois edestä. 903:ssa ei ollu ku työntovarren korvakko 3 pultilla sen ulosoton akselin luukun edessä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() kai tosta alvin vielä joutuu maksaan sitten ajelee vaan lautalle |
|
||||
|
||||
![]()
jep. ja hirmusella koneella tollane. yks on 2000e mut aika raadon näkönen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se ole niin ettei EU alueella työkoneista tai kuorma-autoista tarvitse alvia maksaa?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Ja ei ole Kirovets vaan Harkov T-150. Tehdas on eri, ja aika moni muukin asia.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
(jää)ralli topic | VonLeka | Chit-Chat | 17 | 09.10.2008 20:05 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |