![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Varmaan siellä persiissä on joku luppuunkulunut kitkalukko. Älä välitä. Ei ne välttämättä aina jaksa pirummin pitää. Ja jos on vanhempi HoJo, niin ei mahda olla lukkoa laisinkaan. Kitkalukkoa kai pystyy tiukkomaan. Sitä, miten, en kyllä tiedä. Minulla ollut iän kaiken tavoitteena olla koskematta auton perämurikoihin. Ne nimittäin kyllä on mulle hepreaa. Simmilevyjä ja sensemmosta. Tai no, Kuplan UAZista kyllä purettiin perä ja saatiin välitykset vaihdettua. Hieman se enste ahdisti, mutta rupes se pyörimään.
Kiitos ja Anteeksi. Eespäin ja vinssillä loput.. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: HJ-60 -88 100% lukot | juhasiren | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 10.06.2007 23:42 |
| Kam lukot ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.11.2005 22:00 |
| BJ:n lukot | tmato | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.01.2005 23:01 |
| Lukot | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.06.2004 19:38 |
| lukot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.05.2003 19:44 | |