Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.09.2014, 21:57
ravm:n Avatar
ravm ravm ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 29.07.11
Sijainti: alajärvi
Perusasetus

Samurai on katsastettu ljn akseleilla.onko sillä mitään isontavaa merkitystä suikan max rengaskokoon.eli mulla oli lj missä otteessa 33,suikka just samoilla aksuloilla,ei taida 33 Onnistua siihen...

Vastaa lainaten
Vanha 12.09.2014, 22:04
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ravm Näytä viesti
Samurai on katsastettu ljn akseleilla.onko sillä mitään isontavaa merkitystä suikan max rengaskokoon.eli mulla oli lj missä otteessa 33,suikka just samoilla aksuloilla,ei taida 33 Onnistua siihen...
ei auta ikävä kyllä, vaan auton mukaan menee
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vanha 21.09.2014, 12:41
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

En kerkiä nyt palstan syövereistä etsimään, kaverilla kasikyt puolivälin pätkäpatrol, ei saanu 33 leimaan, onko näin vai löytyykö lappua todistusta jostain, mistä?
Vastaa lainaten
Vanha 21.09.2014, 12:44
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
En kerkiä nyt palstan syövereistä etsimään, kaverilla kasikyt puolivälin pätkäpatrol, ei saanu 33 leimaan, onko näin vai löytyykö lappua todistusta jostain, mistä?
Hakusana "Patrol renkaat"

Eka tulos

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=23611
Vastaa lainaten
Vanha 23.09.2014, 15:43
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Perusasetus

D21 tyyppihyväksytyt

Mulla on Nissanissa rekisteriotteessa tyyppihyväksyttyinä renkaina 31x10.50R15. En tiedä miksi ja kuka on alun perin tehnyt virheen mutta eipä se mua haittaa

Nyt kysymys; meneekö muutoskatsastuksessa läpi jos laitan 33x12.50R15 alle ja menen tyhmänä näyttämään rekisteriotetta missä nimenomaan tyyppihyväksyttynä lukee 31x10.50?

Soitin jo katsastajalle ja sanoi heti että siinähän on selvä virhe ja tuu näyttämään sitä teknistä otetta niin muutetaan oikeaksi
Vanha 23.09.2014, 15:55
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti
Mulla on Nissanissa rekisteriotteessa tyyppihyväksyttyinä renkaina 31x10.50R15. En tiedä miksi ja kuka on alun perin tehnyt virheen mutta eipä se mua haittaa

Nyt kysymys; meneekö muutoskatsastuksessa läpi jos laitan 33x12.50R15 alle ja menen tyhmänä näyttämään rekisteriotetta missä nimenomaan tyyppihyväksyttynä lukee 31x10.50?

Soitin jo katsastajalle ja sanoi heti että siinähän on selvä virhe ja tuu näyttämään sitä teknistä otetta niin muutetaan oikeaksi
kannataa varmaan olla hissukseen jos ei tule trafilta kutsua lapun korjaukseen.
ja eikös niillä 33x12.5 renkailla voi ajaa seuraavaan katsastukseen asti jolloin pitäisi muutoskatsastaa, eli ajaa vaan niillä 33:sillä ja jos poliisi pysäyttää, ni sanot katsastavasi seuraavassa vuosikatsastuksessa
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vanha 23.09.2014, 16:09
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
kannataa varmaan olla hissukseen jos ei tule trafilta kutsua lapun korjaukseen.
ja eikös niillä 33x12.5 renkailla voi ajaa seuraavaan katsastukseen asti jolloin pitäisi muutoskatsastaa, eli ajaa vaan niillä 33:sillä ja jos poliisi pysäyttää, ni sanot katsastavasi seuraavassa vuosikatsastuksessa
Pitääkö moinen paikkaansa? Jos näin niin oliskos kellään myydä mulle 10x15 tuumaisia peltivanteita?
Vanha 23.09.2014, 16:05
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti

Tai sitten skannaat rekisteriotteen tänne näytille,niin kaikki muutkin voi kokeilla vedota siihen
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxiin isommat renkaat Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2007 12:08
O:35" tai isommat renkaat tapsa4x4 O/M/V Renkaat ja vanteet 2 11.06.2007 16:39
Isommat renkaat ja sitten katsastukseen vai miten? Discovery Tekniikka & Jutustelu 9 25.10.2005 17:03
o: renkaat 38" tai isommat O/M/V Muut 0 20.07.2005 18:47
hilux ja isommat renkaat Tekniikka & Jutustelu 14 08.12.2003 06:27

Sivu luotu: 08:32 (GMT +2).