![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Joku oli aikaisemmin metsästänyt sj:n jarrukenkien jousia. Omani sain tilattua fixus liikkeen kautta. Samaa tietöä tuli jarrusylinterin tiivistesarja ja jarrukengät.
Aluksi oli jarrusylinteri jumissa ja se saatiin painettua ulos rasvaprässillä. Käy suoraan suzukin jarrusylinteriin, kun kiertää sen rasvanippasovitteen pois päästä. Toisen kanavan voi sulkea rasvanipalla. Notkistetun sylinterin jälkeenkin jarrut olivat toispuoleiset eikä kenkien hionta ja säädöt auttaneet. Vasen etujarru tuntui ylitehokkaalta. Syy tähän oli oikean puolen kovettuneet jarrukengät. |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 22 (0 jäsentä and 22 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |