Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.09.2014, 21:17
temetsu:n Avatar
temetsu temetsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Pello
Viestit: 75
Perusasetus

Joku oli aikaisemmin metsästänyt sj:n jarrukenkien jousia. Omani sain tilattua fixus liikkeen kautta. Samaa tietöä tuli jarrusylinterin tiivistesarja ja jarrukengät.

Aluksi oli jarrusylinteri jumissa ja se saatiin painettua ulos rasvaprässillä. Käy suoraan suzukin jarrusylinteriin, kun kiertää sen rasvanippasovitteen pois päästä. Toisen kanavan voi sulkea rasvanipalla.

Notkistetun sylinterin jälkeenkin jarrut olivat toispuoleiset eikä kenkien hionta ja säädöt auttaneet. Vasen etujarru tuntui ylitehokkaalta. Syy tähän oli oikean puolen kovettuneet jarrukengät.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 22 (0 jäsentä and 22 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 11:53 (GMT +2).