![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Saranan puutteet.Miksi ei tata pikku hommaa vois jo peravaunu tehtaalla suorittaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
kerros tarkemmin, mikä homman nimi?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun toinen saranatappi on lyhyempi, on helppo sihtailla tapit reikiinsa vuorotellen. Yhtapitkien pittaa osua yhta aikaa, eika meinaa onnistua
helposti. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
joo, samaa oon miettiny minäki tuolla rakenuksilla noitten ovien kanssa,
|
|
||||
|
||||
![]()
Valmet 702:sen oven kanssa samaa tuskaillu
|
|||
|
|||
![]()
Samaa monta kertaa tuskaillut, Muutamasta saranasta on lähtenyt muutama milli tapista pois, tuo "puolet-" varmaan vaikuttaa jo kestävyyteenkin, mutta helpottaa varmaan huomattavasti, kun voi jättää roikkumaan toisen saranan varaan sihtauksen ajaksi. Ja pitää muistaa, että tappi vääntyy huomattavan herkästi, kun lyhennetty noin radikaalisti, siis ei "muljahda" pois, jos ote lipsahtaa...
Minä olen yrittänyt vielä teroittaa tuota päätä, helpommin osuu kuiviltaan... |
|
|||
|
|||
![]()
No varmaan siks et sit pitäis olla eri sarana vasemmaks ja oikeeks saranaks. Tai vaihtoehtosesti eri sarana ylä ja ala saranaks. Tai sit vaikein osuus, opetella laittamaan tapit reikiinsä ihan yksin vaikka onkin saman mittaiset tapit saranoissa.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |