Viikonlopun isoimmat kiitokset menee South West Traden metallimiehelle, jolla pysyi puikko kädessä hankalasta hitsauksen kohteesta huolimatta. Meinas jäädä koko kisa aloittamatta ellei oltaisi saatu vesipumpun hihnapyörää hitsattua kasaan sillä välin kun paikalliset paikallisti vaihto-osan lähistöltä. Jäi kuitenkin 5min aikaa ennen starttia vaihtaa vaatteet =D Ton jälkeen ei ollutkaan muuta teknistä murhetta kuin yksi koneen keittäminen flektien katkaisimen kyrvähdettyä mutamontussa konetta huudaettaen. Takaperän panssari myös hävisi jonnekkin matkan varrelle. Hiluxi pariskunnalle myös kiitokset ajoseurasta aamuyön tunteina. Tietty myös järjestäjille kiitos, mut vaan sillä ehdolla et ens vuonnakin saa tulla viettämään metsään unettoman yön...
Tänä vuonna tuntu olevan viime vuotta vähemmän todella helppoja rasteja mutta silti tais tulla paremmat pisteet eli jonkinlaista kehitystä havaittavissa. Järjestäjät vois keksiä tavan lisätä rastimäärää 99:stä ku olis ollut esim Merrasmäen rinteissä hyviä rastipaikkoja kymmenittäin. Kivempi olis ajella rasteja perä kanaa ku harhailla aina puol tuntia pimeessä metsässä rasteja etsien. Kaikki lahjoittamaan erikoisimmat meistinsä hyvään käyttöön!
Ens vuonna en lähde koko kisaan ellei oo leveämpi renkaita ku jäi ainakin 10 rastia hakematta ku ei noilla 235 leveillä kumeilla ja 2500kg massalla pääse puolta metriä pidemmälle mudassa... Myöskin panssarointi saa parantaa tuleviin koitoksiin. Etupanssarista paistaa päivä kohta läpi ja keskipanssari meinas jäädä kantoon. IironSialle vinkiks et jos panssari ei kestä niin sitä pitää vahvistaa, ei ole kiinni ajotavasta eikä maastosta tuo asia =D