![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Offroadpajalta aikoinaan ostettu.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tais olla hinta jotain päälle neljäsataa euroa - jos sama mitä joskus pajan sivuilta kattelin....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No se neljäsataa on kuiten meikäläiselle liikaa... bissekassa ja pari iltaa pajalla niin eiköhän sinne joku rauta saada...
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Verrattuna meikäläisen halpaan Paddocin vastaavaan tuoteeseen on toi Pajan malli 10 kertaa parempi, joskin tietty kalliimpikin.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei se ihan noin paljoa maksanut ja sattui olemaan romua jota annoin vaihdossa niin pääsi siitä samalla eroon ja riitti pienempi käteismäärä joten win-win tilanne.
![]() Tallikaveri rakentaa tuosta itselleen kopiota.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noniin uudet iskarit on paikoillaan, äänet on "inhimillisemmät" eli loppuäänenvaimentimet asennettu. Huomenna taas konttorille näytille! Sais nähä miten äijän käy, ajokieltoon varmaan
![]() Tälläset iskarit sinne nyt tuli, on ne sen varran entistä pidemmät että vaatii nyt jouselle ohjaria max ulosjoustoissa Iskarien yläpäätä nostin noin 7cm, pitkä iskari muuten pohjasi liian aikasin. Siitä huolimatta ulosjoustoja on nyt melko hyvin. Eli alkuperäinen yläpään kiinnike jänkkään ja tuollaset askartelin tilalle. niin ja iskarit on lenkki lenkki joten alapäähän kans uusi kiinnitys ja se taas nosti alapäätä hiukan joten siksikin tuo yläpään nosto. Tässä mallailua Tässä jo kasaan liimailtuna.. Siinä kilkkeet paikallaan ja ne uudet äänenvaimentimet. Ihan vähän sieppas silpoa tarkoin tehty putkisto ja tukkia sinne nuo vaimentimet, nyt tuli tuommonen äkkiväärä ennen vaimenninta niin sen arvaa mistä porsii.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Dodii! Parin kolmen vuoden työ on saavuttanut yhden pisteen, eli Range saatu katsastettua. Rakentaminenhan ei tähän lopu, vaan tästä on ilo jatkaa rojektin jalostusta eteen päin.
Kuvissa näkyy auto katsastus renkailla (on ne pienet ![]() ![]() Tästä lähdettiin... Lisäksi on vähän teippituuninkia harrastettu. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Rangen kans painittu taas pari päivää.. ei käynyt kaikilla, aikans selviteltyä syyksi selvisi suuttimet ja ne laitettuani "testipenkkiin" (paineistettu muumilimsapullo jossa lähtö suuttimelle ja kolmen voltin virtalähde) kaksi oli tukossa mutta aukesi asetonia suuttimen lläpi painaessa... nyt on selvästi pirteämpi kun käy kaikilla ennen kävi korkeintaan seitsemällä. mutta mutta ei reagoi veto päällä kaasuun täysin, ei merkitystä onko puoli vai täyskaasu!?!? miksi?!?! vapaalla kiertää iloisesti... ainoa muutos mitä on viime aikoina tehty laitettu äänenvaimentimet, voiko ne ahistaa? vika oli jo aiemmin ennen suutinhommaa mutta luulin että johtuis siitä ettei käy kaikilla... rovervelhojen apu olis paikallaan...
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Viimepäivityksestä näkyy olevan jo jonkin aikaa... Voimanpuutevika alkaa minusta paikallistumaan virranjakajaan, ennakko ei muutu..
![]() Mutta rojekti on taas hiukan edistynyt, pukki toi vinssin joululahjaksi ja se on ruuvailtu paikalleen, kuvia lisäilen kohtapuoliin. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Hieno projekti! Tarkista ensimmäiseksi imusarjan pultit ennenkuin alat etsiä vikaa muualta, tuppaavat löystymään ja sekoittaa ruiskun.
Mulla on jäänyt ylimääräiseksi uusi kaasupotikka, jos tarvii. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jep käytin silloin suutinrempassa auki senkin, joten pitäis olla kiinni. Voisin tarvia, pistän sulle yv:tä..
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() En siis itse tehnyt vaan tallikaveri omaan Rangeensa väsäsi.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Minkälaiset sisävalot????
Nyt on taas Range ollu tallissa viikonloppuna.. "Gluttonin" HJ projektia apinoin ja aloin väsäämään vaneria kattoon, johon tulee kiinni kaikenlaista kikkaretta, La-puhelin, vahvistimia, katkaisijoita ym.
Mutta kysymys: Mitä valoja olette sisätiloihin vääntäneet? Olin jo spotteja suunnittelemassa mutta äijä kävi tallissa ja oli sitä mieltä että lediputket tai kiskot vaimitänenytoli on keksitty... ![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
35", maxxis, range, ranke |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range rover classic Goodridge +4" punottu jarruletkusarja *uusi avaamaton paketti* | Arctic Rhino | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.06.2013 10:32 |
Myydään / Vaihdetaan Range rover jakoset 15"x12" pellivanteet 250€ | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.03.2013 20:19 |
Myyty Alumiinivanteet Range Rover Classic 16" | Mikki | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.06.2011 21:06 |
Ostettu Range Roveriin vanteet 16" tai 15" | Rytö | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.12.2010 15:47 |
The international rally of classic cars " Gold domes " | Avtokosmos | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.07.2008 23:01 |