Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.11.2004, 20:36
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

[quote]
.. tua aukiamis homma olis kyllä pop. <img src=/smiley/rofl.gif border=0 align=middle>

-Sellaanen tarvike-kattoluukku joita saa repäästyä pitkään kiittämällä
reeäks-korolloosta nurmoon romikselta! Tai eherota vaihtua patrollin priimoohin (putsaa murat ensi pois<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>) sivuklasiihi !
Niishän on se vipulukko jolla saa senn vähä niiku aukiamahanki,
siten tierä kuinka paljo sellaanen aukiaa jos oikeen happia tarttoo...

-moon vähä pettyny kunet laittanu kippilavaa...
laiteres pakoputki liki lavanpohojaa, nottei talavella märkä
filleri jääry kiinni...

-mikä ristus o
kunei aharista...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollista? Tekniikka & Jutustelu 6 11.09.2007 22:11
Pimp My WC:n patteri Jare Chit-Chat 16 03.03.2007 23:42
Pimp my tank masi_71 Chit-Chat 9 22.10.2006 17:46
Pimp My Ride Nerd-O Chit-Chat 17 07.11.2004 20:29
Pimp ride.. Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 23 07.09.2004 08:44


Sivu luotu: 05:33 (GMT +2).