![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Ikuisena leffafriikkinä täytyy nyt mainostaa, että katsokaahan hyvät ihmiset TALVISOTA -elokuva. On pohojammaanmurteen riemujuhulaa.. Tässäpä muutama ulkomuistista kaivettu esimerkki:
-Mikääs talohoo se semmonen, nossei kissiä ole?? -No ei mulla ole muuta ku päänsärkylääkestä.. -Mää meen ja pyyhkääsen.. -Ujeltavat mänöö aina ohi. Kun tuloo kohoralle, se vaan hönkääsöö. -Pysy alahaanna! Älä mee! Ne tappaa sun! -Niitä me sitten ollaan tuikittu tuleen polttopulloolla ja panssariintorjunta tykiillä. -Nyt Ryssä läheetti meille semmoosen joululahajan, jolle minääkin annan arvoa. -Met jäärähän ilaman. Mullakin varmaan ensimmäänen kerta kolomhenkymmenen vuoten, notta en jouluevankeliumia kuule.. -Ei meirään talosta kävelemällä sotahan lähäretä. -Katoo ny Jussi tarkkahan minkälaanen numero mulla on, jos musta tuloo päätöön mies. -Kyllä mää Ylli sun tunnen. -Älä. Mistä sää muka mun tunnet, jos mullei oo päätä. -Hajuusta. -Saa Ryssäkin kuulla, kuinka pohojalaaset veisaa jouluvirttä. -Millähän tuon rimpuuttelun sais vähäksi aikaa lopuumahan? -Ranaatilla -Miksei panssarintorjunta ammu? -Tykkiä tuorahan. -Rupiaa olemaan pian myöhäästä! -Jesus poijjaat Kalevankankahalla kahareeksantoista, kun kuularuiskut oikeen lauloovat. Siinä ei ruoka tullu ensimmääsenä mielehen. -Ensimmääsen komppanian päällikkö käski tulla sanomahan notta terve. -Mihin kummahan mies näin rumalla ilmalla mänöö. -Mitä te teette? -Opetellaan oleemahan sankarihauroos. -Saatana pojat, kun annootta Ryssälle tuon kaseematin. -Miksei meirään tykit ammu? -Ruottalaaset on myyny meille millin liika suuria ranuja. -Vihiroonkin -Eihään Jesuus tuollasesta mitään tule. -Kun mä käsken, niin sä menet. Vaikka mä käskisin sunne mennä sanomahan niille notta terve. -No mitä mä sanoon? -Sano se saatana. Sano niille notta terve. Niin. Kuten huomaatte, on Talvisotaa tullut katseltua aika ahkerasti. Kiitos ja elokuviin. Eespäin ja vinssillä loput.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suomalaisia sanontoja | tuska | This And That | 18 | 02.08.2025 11:15 |