Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 21.11.2004, 11:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei tuo akselityyppi näköjään näyttele niin merkittävää osaa tuossa etenemiskyvyssä kuin se miten nelivetosysteemi siinä on toteutettu. Käytiin eilen ihkauudella Land Cruiserilla A-TRC systeemillä varustetulla (siis ei kiinteitä lukkoja etu/taka akseleilla) kokeilemassa maastossa Defenderin perässä ja kaikista paikoista joihin uuden koeajo-auton uskalsi ajaa se tuli uskomattoman ketterästi. Selviää ristiriipunnasta täysin, myöskin siitä liikkeellelähtö ei tuottanut ongelmia. Joustot pienemmät kuin defessä samoin arka kolhuille mutta jos niitä ei lueta niin perässä pysyi, ei tarvinnut missään apua missä vain renkaissa pito riitti. Aika hyvä kahluusyvyys normaaliautolle: 70cm. Selvittävät parhaillaan miten siihen onnistuu vinssin asennus, siitä myyjä ei tiennyt sanoa. Kääntösäde paljon pienempi kuin defessä, tosi näppärä peli. Vaihto mielessä kun sais defen myytyä. Kukas tietäis mikä siinä on suurin laillinen rengaskoko ?

T: PR

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Erillisjousitus maastoautoissa? Vihavainen Tekniikka & Jutustelu 8 09.06.2005 20:52


Sivu luotu: 12:13 (GMT +2).