Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.11.2004, 11:37
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Warn trophyssä tänä vuonna modin kolmas, tämä oli ihka eka offikisa. Tämän perusteella vois nerdo-tyyliin kehua "joka ikisessä kisassa palkintopallille"... Oikeesti oon kyllä tyytyväinen tuohon sekä kisana että kokemuksena, luokassa oli kilpailijoita yli 20 joten enskertalaisina suoriuduttiin mielestäni hyvin, apuna oli kyllä hyvä vehkeet (ozija tarkat kartat sekä toimiva auto), ihmeen hyvin ekaa kertaa koossa ollut miehistökin toimi yhteen.

Ainoa kisa ennen tätä oli joku paikallinen autosuunnistuskapina, ei pärjätty kovin hyvin kun mulla lensi laattakin kesken kisan, saattoi olla vaan tavallista matkapahoinvointia (olin kartturina) tai sit joku tosi huonoon aikaan iskenyt tauti, olin seuraavankin päivän kipeä.

Noi "tavalliset" autosuunnistusajot on muuten kans ihan veikeitä, osallistuminen on helppoa, kun siihen tarvitaan vaan ihanmikätahansaauto ja kynä, mieluusti sekuntikello ja ehkä jonkinsortin viivoitinkin. Ja oppii ainakin lukemaan karttaan vähän hemmetin tarkasti.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Edited by - Paavo on 20/11/2004 11:43:23
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Moniko palstalaisista lähtee aamulla jahtiin Teppo2 Chit-Chat 37 21.08.2009 07:24

Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).