![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kenkää tuli, kuten arvelinkin. YT-siivouksessa tietty porukka pois. ![]() Ei oo kovin iso itku, suolakaivoksen tilanne/tulevaisuus niin epämääräinen että oli ehkä hyvä päästä hallitusti ulos. 2kk työvelvoite kyllä kyrsii...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mites tommonen työvelvote toimii, tekeekö siellä joku vielä töitäkin. Eikö ne pelkää että joku kusee lentskarin tankkiin tahi unohtaa ruuvata potkurin kii( jos siis olit lentokoneiden kanssa tekemisissä)
Kaverilla oli kanssa työvelvote niin se vaan luki työkkärin sivuja ja laitto työhakemuksia. Pomo tuli sitte sanomaan että mee kotiin niitä hakemuksia tekemään. Niin ja toivottavasti pääset johonkin mieleiseen hommaan. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No sitä tossa on ihmeteltykin... Mutta, porukka on kyllä fiksua ja harmistus rajoittuu lähinnä semmoiseen työtahdin rauhoittumiseen, mitään ylimääräistä ei tehdä yms yms.
Eihän tuolla voi ruveta mitään säätämään, kohde olisi väärä eli matkustajat ja lentäjät. Onhan mulla kakkoshommana noi pikkukoneet ja jos natsaa niin työmaa siirtyy aidatulla alueella vaan toiseen mestaan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kauan odoteltu kesäloma alko än-yy-tee-nyt!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Viimesyksynä löysin jotain ihan uutta hienoa touhuamista, opettelin purjelautailemaan!
Perskules kun onkin ollut hienoa hommaa ja tämä kausi alkaa olla lopuillaan. Homma on isolle jätkälle aika fyysistä mutta teknistä tietenkin. Sain juuri ekan formula laudan ja 10,7m2 purje pitäis fiksata vielä koeajoille tänäkesänä. Offi jäi täysin mutta hj on uskollisesti kuskannut vermeitä vesille katolla ja sisällä. Ei noi romppeet pikkuautolla kulkisikaan ja nyt kaksikin lautaa ja rikiä kulkee tarvittaessa mukana. Voin suositella lajia, järvellä on upeaa seikkailla tuulen voimalla. Hommaa ei ehkä opi viikonlopussa mutta pariviikoa riittää alkuun pääsemiseksi. Harrastajia on melko vähän mutta netissä yhteydenpito on aktiivista. Nopeimmat kaverit tykittää yli 70kmh nopeuksia joten lajista löytyy haastetta kiireisemmillekin. Mielenkiintoista löytää ihan uusia ulottuvuuksia harrastuksiin.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
sähkökomponenteiltaan paskaksi julistettu atlas copco on pelastettu ja "viallinen" painekatkasija korjattu ..
eli kone rokkaa taas ja PAINETTA löytyy.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013 | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 610 | 01.01.2014 17:17 |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |