Mulla on ollut pari pitkää vatupassia, yksi per eturengas mustekaloilla tai liinoilla kiinni navan tasolle (mittanauhalla mittaa että on samalla korkeudella molemmin puolin) -> siitä on helppo mitata ja säätää auraus.
Casterin mittaan kulmanetsimellä (maksoi n.20€ eBaystä), tarkistettu on että näyttää vajaan asteen tarkkuudella oikein. Ainakin Danan perissä on helppo mitata banjon kannen vierestä koneistetusta pinnasta, kun vain tietää mikä on banjon kannen (pinionin kulman) ja casterin erotus.
Nämähän toki toimii vain jäykällä akselilla hyvin, risukeulassa vain auttavasti. Varmaan toki onnistuu risukeulallakin jotenkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|