![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kai laitoit niin paljon, että iskee kuin ompelukone? Ja pikanen kymysys: mikä on painekompensaattori? Kun ite hiukan samalla alalla ja ole tuollaisesta kuullu ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eipä noi kaasutoimiset vasarat kovin korkeaa iskutaajuutta saavuta... tai saahan ne hakkaamaan tiuhaan mutta kyllä sitten tulee romuakin...
![]() Päivän nippelitieto: ylikokoisten (varsinkin ampukivien) rikkomisessa iskutaajuudella on aika vähän merkitystä. Eniten vaikuttaa kuskin ammattitaito/viitseliäisyys, sen jälkeen yksittäisen isku energia. Painekompensaattorin tehtävä on pitää litrat vakiona paineenvaihtelusta huolimatta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Palleroita
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tänään "Iltavuorossa" satui eteen tuo maailman uusin matkustajalentokone, Airbus A350-941, joka lenteli tuossa testilentoja maailman ympäri, ja lopetti rundin Helsinkiin, josta palaa takaisin tehtaalle Toulouseen, Ranskaan.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tällästä, joutuu kuulemma vähän vasaralla pienimään kun on niin onnettoman kokonen murska
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaas nyt vielä muutama kuva (vanhoja) kun tuli sattumalta vastaan...
Eka kuva: paikallinen taksikyyti huoltokorjaamolle. Yhdistelmänpaino n. 500tonnia. 12-pyttynen Detroit Diesel joutuu jo työskentelemään ihan tosissaan vaikka vääntöä on reilu 8000Nm kun tullaan montusta ylös. Pakoputki on 2x200mm ja mustaa tulee tuutin täydeltä, komiaa ![]() Toka kuva: EH3500 poka päällä vs. Toijota Hilux. Lopputulos 5-0. Väärään paikkaan pysäköinti teki Hiluxi-kuskista kävelymiehen. Älä siis pysäköi kiviauton taakse. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Meillä otti tuossa pari vuotta sitten parkissa ollut Hiace osumaa, kun oli 60 tonnin trukin takana. Trukkikuski ei huomannut autoa koska peruutuskamera oli rikki, komea nasaus kävi kun persauksen vastapainolla hipaisi etupäätä. Hiacesta meni puoli keulaa uusiksi.. ![]() Vähän pahempi läheltäpiti- tilanne kävi viime kesänä, kun pomo kurvasi laivan kippari kyydissään konttirivien välistä (ei saisi ajaa siellä), ja konttilukki poka päällä hipaisi renkaalla Yariksen takaoven kohdalta. Yaris madaltui siltä kohti vajaan metrin, ja koko takapää vääntyi umpisolmuun. Onneksi ei osunut yhtään edemmäs, olisi tullut ruumiita. Kyllä se vaan niin on että pikkuautojen kanssa saa olla varovainen ja ajettava vain sallituilla reiteillä alueilla, jossa liikkuu isoja työkoneita. Niistä kun ei oikeasti aina näe kaikkialle, ja jos osuu niin tietää kyllä tuloksen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |