![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() töttöröö...
tulihan sitä kuvajaisia ja rojektia vähän tästäkin kapineesta...
![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tieto lisää tuskaa, mut pakolämmöt on tarkotus mittailla, jos/kun tehään tuohon uus pakosarja alkuperäsen tilalle. nytte on nestepäätä kyselty ja kahotaan nyt miten tuo menee
![]() ihan ku ei yks homma keskeneräsenä ois tarpeeks ni alotin sitte kylkiputkien (rock sliderit) rakentelua ku oli into hitsata "jotain", toisen puolen sai valmiiksi ja sit piti kirjottaa todo lista TAAS kerran auton ikkunaan, että pyssyy korjaukset jne jotenki järkevässä järjestyksessä ko ny tuntuu rönsyilevän ympäriisä :P enitenhän tässä ny aiheuttaa murhetta se et miulla on TAAS autokuume päällänsä.. ei joku tarttis viikonloppukäyttikseks chevy astroo, voisin jostain välillä luopua ja tehä lopullisen pesäeron matala-autoiluun? ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
putkistosta jos kysyit ni tuonne on tulossa "racing" mallinen 2,5" suora tuutti kokonaista yhellä mutkalla ja sitte ehkä vaivaudun hitsailemaan putken päähän toisen 45 asteisen, et pakokaasut tulee sivulle, eikä pohjan alle.. tuon pitäs piisata ihan hyvin ku kokonaispittuus on jotaki 1,5m luokkaa ja sitte toisekseen ku ei o mahottomasti kirrattu JA turbon downpipeen ei oikeen 3" saa tehneen, ni sen on ny oltava mitotukseltaan oikeen kokonen
![]() niijoo, eilinen meni aika pitkälti paskalla vingulla laippaa avartaessa, et tuo 2,5" kävis edes "jotenkin" siihen vakio laippaan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
nääkii on hakenu hiukan motivaatiota ko tuli tuo välirojekti kouraan, mut ideointi on olluna koko ajan päällänsä ja kuhan saa tuon mörrin leimalle, niin eiköhän ala tapahtua
![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ei anna maasturit remonteilta rauhaa edes komennushommissa, en kyl tiijä mitää kivempaa ko tehhä käyttikseen pikaremppaa taivasalla jossain parkkiksella :P käväsin hakkee motonetistä vähän tarvekaluja ja työkaluja, ni ottihan tuo käyttis sitten perkele ja mossautti akun lappeenrannan moponetin pihaan. tarttas vähä vaisusti mut ei sähköö niin paljo et ottas sammuttimen pois päältä ja kello yli seittämän tietty.. onneks nissanit osaa tiltata joko kotipihaa tai autotarvikekaupan pihalle ja uus akku kainalossa parkkikselle vaihtamaa akkua
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
nytte ko tuli tuo Mörri myytyä poikkeen ja hetken ajatushairahuksen seurauksena MEINASIN ostoo voortin, mut en sit ostanakkaa. ni iski sit kipinä oikiasta alakaa viimestelemään autoa tonne Worrycrossia varten (siis mein kisapelihä tuli myytyä)
![]() jostain kumman syystä Rähinästä oli halvaantunu lyhyt nelikko, ei kytkeytyny vaan jäi vapaalle, niin kun hajin kesällä yhen täyvellisen vaihteistopaketin ni aattelin sitte vaihtoo sen jakiksen kerralla ja iltasella sit jumppasin itekseen lootikan autoon kiinni, pitäs lähtä ny aamusella jatkamaan hommaa, jäi käsijarru ja kardaanit viel irti ja tietty öljyjä ei tullu laiteltua, muuteha tuo tyhjäpyörityksellä kytkeyty ja pelas niiko pittääkii ![]() pakolliset kuvatukset: ![]() nytte pitäs ennen worryä viellä saaja huotukset kuntoon, vaik siihe ny meniski pelkkä litran muovitonkka, ni jos laittas vähä fiinimmän, sit penkit sais akkiloineen sijoilleen ja vissii se vinssi.. ellen sit hanki jostai 33" ja aja pikkuluokas ko ei nuo vinssihommat oikee jaksa inspistää jos kilipoo ajetaan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
jottai tuli näperrettyy, tosin iliman kuvatuksia
![]() ![]() ![]() miinuspuolena huomasin koeajolenkillä et pyöränlaakeri ja olkatapinlaakerit tarttee vaihtaa kuskin(kin) puolelle mut ilokseni sit taas et perhanan helppo tuohon on tehä kunnon pohjapanssari. aamulla coolerin kiinnitysten kimppuun ja ko matskut loppuu kummiski ni laittas kuppijakkarat kiinni ja jotai pientä jos kötöstelis, suojais vaikka akun navat ja tekis, jotain, jos kerkii ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
piti vähän turailla hallitontun kanssa coolerille kiinnityksiä ja vaiheeseenhan se tietty jäi kun pitäs jotain töitäki lähtee taas tekemään mut tän näkönen kötöstys siitä sit on syntymässä
![]() ![]() suattaa tosin tulla aika raflaavan näkönen viritys kun huollettavuuden takia piti nostaa suht korkeelle tuo cooleri ja siitä tietty seurauksena konepellin takalaita tulloo nousemaan lähemmä kymmenen senttii ylöspäin ja kenno ei silti sovi kokonaan pellin alle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pari kyssäriä Nissaneiden vaihdelootista | PunisherFIN | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.01.2014 20:42 |
taistelua keskustelussa | jav81 | Chit-Chat | 22 | 27.07.2013 23:16 |
patrollit | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.05.2011 16:13 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |
datsun patrollit offaamassa 1.2 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 13 | 08.02.2004 22:09 |