Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.08.2014, 16:26
jukkaitkonen jukkaitkonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: kajaani
Viestit: 203
Perusasetus

Otinpahan sen siirtopumpun vai ennakonsäädinkö se oli, enivei salmiakin muotosen peltikupin pois,alta tuli prikat ja jousi mutta mäntä ei tunnu liikkuvan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.08.2014, 20:27
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

hmm varmaan avasit sen kylmäkäynnistun hässäkän kö? pumpun kyljestä? Mä sanon suoraan jos sulla tulee jotain ainetta suutinputkista niin kyllähän se nyt käyntiin pitäis lahteä. ootko varma se kaasuvivusto on oikeassa kohtaa siinä on ne hammastaukset taikka ylä kannen jos purettu juosi paikallaan siihen liuskaan joka työntää karaa kun syöttöruuvia ruuvvaa. Ihan oikeesti suosittelen että lähetät sen pumpun vaikka sinne PPDieseliin ei se niin hirmu kallis ole ja sen jälkeen pumppu varmasti toimii ja eiköhän onnistu viritys samalla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.08.2014, 19:27
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Kyllähän se pumpun kunnostus tuntuis maksavan paikasta riippumatta sen tonnin. On se ainakin mulle iso raha..
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.08.2014, 19:36
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tai sit pistäs Posiolle, jossa oman Pajeron pumpun käytin laitossa. Tuli sen 10mm pään tilalle 12mm ja sisälle uutta jousta tiivisteineen... Säätöä ja ahtopainekaran moddauskin samalla.

Laitettu tästä numero jo topicin alottajalle, ja mikäli jollain tästä tulee asiaa ni laittaa YV:tä ni voin kertoo lisää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.08.2014, 22:09
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Kyllähän se pumpun kunnostus tuntuis maksavan paikasta riippumatta sen tonnin. On se ainakin mulle iso raha..
Aika moinen hinta olis. Itse käytin PPdieselissä kaveri purki tutki sitä ja sit soitti mitä maksaa korjaus ja sen se maksoi samalla myös viritti sen eikä tosiaakaan maksanut tonnia!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.08.2014, 22:50
keinänen keinänen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.14
Sijainti: Juankoski
Viestit: 76
Perusasetus

Eli kuis, näissä ve "bossilaisissa" pitäs olla samat nestepäät abauttiarallaa=?
Tuossa ois 2.5td -98 kingi pihassa, jotainhan se kaipaisi. Tämän lisäksi seisoo AAZ-tekniikallinen auto jossa myös kyseinen jakajaP. AAZin pumpussa olis 12mm pää+korkeempi nostoisempi levy...
Turhaankaan kun ei jaksaisi purkaa

Eli jos joku nyt sitten oikeasti tietäisi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.08.2014, 23:20
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Tässä ny pikkutietoo....

Onko tuo AAZ suoraruisku? Kun isompi mäntä ja korkeempi isku, niin alkaa kotelossa paineet olemaan melko mittavat! Ja ruiskutusmäärät samoin. Rullien korkeus, paljonko eroa?

Sitten mikä on K-mitta AAZ pumpussa, ja saako madallettua, kuten jousen D-arvo? Ennakonsäädön paine? Kotelon syöttöpaine ja käynnistyksen kotelopaine??? Onko pumppu kuormituksen tuntevalla säätimellä vai mekaanisella?
Näissä kun kaikki vaikuttaa kaikkeen...

Nämä ihan perusjuttuja pumpun toiminnan takia, jottei kotelo räjähdä silmille.
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.08.2014, 05:31
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 323
Perusasetus

AAZ ivengaa on tuttu myös leijonakuninkaasta ja kyllä siellä savannilla ihan kammiokoneella päästellään. 1z ja ahu oli ekoja suorasuihkuja?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty DMT VE-R rc uusi zimi O/M/V Muut 1 07.05.2014 21:45
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö solihull Tekniikka & Jutustelu 21 25.02.2013 20:59
Ostettu bosch VE pumpunkara 4runneri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.08.2011 17:46
I've got everything I need SamppaFIN Jokes 0 10.07.2003 20:26


Sivu luotu: 03:20 (GMT +2).