![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ja mie en taas uskalla lähtee sinne teille päi.. viimeeks ku kävin mylläämäs jouvuttii keskelle yön timo keskitystä. se oli kamalaa... ja se kyseinen jeeppi seisoo vieläki kulman reissun jäliltä. . montakoha vuotta siintäkin jo on? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
voi ku mie oon ollu söpö sillon ! <3 ehanaa!!! ihQuu ja silleen.. voi saatana..
ompas tuostaki mylläyksestä kauan... ja mitä tuostaki on opittu. A - mene paremmalle puolelle rajaa ajamaan B - juo votkaa C - hommaa itelles diesel VALMET JEEPPI. .. ne jättää harvon tielle E - En osaa aakkosia? Å - vituttaa joka vuos kuluttaa maasto kumeja asphaltilla ku ne on nii kalliita ja kaikkee? vähä niiku mei kylän lepro et ajelee susnukilla pitki kyliä 195 35 13 kumeil? B 2 - : eli vani vetämää traikkua ainaki ens kesäks jos ei muuten? ultimate pussy Hunter wagon ja silleen... ja voisha tol hinata vaik proto luokan autoo ens kesän lootikolla? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() noh.. oli sen verta % ettei hyttyset kiusaa ![]() nyt pitää lähtee laittelee paikalleen noita Super jointteja vetareihin ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nii kato ku oon vähä kateelline ku sie jaksat rumpata maasto kumeja ja katu renkaita ees taas
![]() d44 Super jointti ja vieressä porsinu pikku pirkka xj:n ristikko. taustalla vara keppi. eli nyt on Super jointit paikallaan + 2 kokonaista vara vetaria Super jointeilla jos sattuu tarviimaan joskus. ![]() kauheen nopee oli vaihella. normi setti eli laikalla vanhat veks. puikolla mällit kuppeihi ja hakkaamalla irti ja uuvet tilalle. ![]() joutessaa guuglailin wörlts pikkest coc..k... eiku sakkel ![]() ![]() ja 1 trophy kuva vielä ![]() ![]() kytkin linkusta löyty klappia rungon puolesta. pitää vaihtaa viel ennen ens ajoja b - osa tilalle jos sattuu löytyy. tai sit teen ite uuvet osat. rektaaleitte öljyt pitää tarkastaa ku napiksissa oli iha lirut vettä molemmil puolil.. en muistant viimeeks "yli" täyttää vassulla ku oli auki. nyt on rasvaa nii perkeleesti et ei mahu enää veet sisälle. ja täl hetkel on Jeeppi oikee hyöty hommassa eli mattoje kuivatus telineenä. taka vinssin narun ku ois nyppässy pihalle viel ois voint naapureitteki matot kuivatella ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#8
|
||||
|
||||
![]() U vai D sakkeli?Lainaus:
![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Eihän siinä ongelmaa, jos ei tartte vaihella asentoa... Saattaa vaan tulla kutkentävirheitä, jos on niin täynnä vassua, ettei kytkentäholkki jaksa liikkua... |
#11
|
||||
|
||||
![]()
no mite sen nyt ottaa ton laajentumisen.. tähä asti laakerie ulko koolitki on lähteny irti ku vetässy lirut puikolla. tuppaa lämpeemään ja myös kutistumaan ku se sauma vetelee. 2,5mm rst sädetikulla normaalist hitsannu ku se kutistaa kivasti.
oisha tuohokki hommaa iha oikeetki vehkeet.. esim haarukka mikä estää lenkkie mukana taipumisen ku painaa kuppeja sisään mut meneehän nuo ilmankin. pitää vaa välillä "päästää" lenkkiä vasaralla. pilli ois kiva mut ei oo kaasua ![]() ![]() ja ei kytkimen toiminnassa mitään vikaa oo ku meinasit varmaan joustoissa et halttaa jumiin? tää on siintä omituinen fsj et ei sitä ongelmaa oo..? uniballssit tuos on vaiheltu, rungon puolen kiinnike hitsattu kiinteeks, kone ei heilu mukana > kunnon kumityynyt ja korin kiinnikkeet ei oo lahot ![]() ja vassu täyttö ollu tähä asti aina iha max. olin siis unohtanu "yli" täyttää. tähä asti toiminu kyl ilman mitää häröjä kaikissa autois. ja siirtymille otan ain napikset auki. talvel voi olla et vähä nihkeesti toimii mut empä mie talvella ajakkaan ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |