Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2014, 18:22
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölli Näytä viesti
Jaahas tulipa mielee kun työpirssi on 2000 vm hilux 2,4td ja siinä alkaa etutukivarret alkaa oleen v-asennossa poikkitukeen nähden ja pohjaanlyöntikumien välii menee justjust pikkurilli. Elikkäs lyö möykyissä jo pahasti hanskoille. Oma auto o jäykkäkeula niin osaisko joku antaa tarkat ohjeet noiden väätösauvajousien kiristämiseen ? Jos sais niihin vähän ryhtiä takasin ?
mutterit auki sauvan pulteista ja kiristelee tasasesti ja käyt ajaa testi lenkin jonka jälkeen mittailee että kumpikin on rengas on kaaresta mitattuna saman verran säädetty.

edittinä viellä tuossa kuvan kanssa. tuossa tosin laskevat vaan alaspäin mutta idea sama http://www.toyotanation.com/forum/80-89-95-toyota-pickup-hilux/151518-how-torsion-bar-suspension-lowering.html


__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b

Viimeksi muokannut Kettu_ : 25.07.2014 18:26
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.07.2014, 17:49
Pölli Pölli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.13
Sijainti: Orivesi Finland
Viestit: 102
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
mutterit auki sauvan pulteista ja kiristelee tasasesti ja käyt ajaa testi lenkin jonka jälkeen mittailee että kumpikin on rengas on kaaresta mitattuna saman verran säädetty.

edittinä viellä tuossa kuvan kanssa. tuossa tosin laskevat vaan alaspäin mutta idea sama http://www.toyotanation.com/forum/80-89-95-toyota-pickup-hilux/151518-how-torsion-bar-suspension-lowering.html


Ok kiitos, se tuli viel mielee et täytyykö kiristysvaiheessa olla renkaat ilmassa vai voiko olla omalla painollaan ?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.07.2014, 17:59
tieto:n Avatar
tieto tieto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.11
Sijainti: taivalkoski
Viestit: 134
Perusasetus

Ok kiitos, se tuli viel mielee et täytyykö kiristysvaiheessa olla renkaat ilmassa vai voiko olla omalla painollaan ?



on se kevyempi pyörittää jos tunkkaa keulan ilimaan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.07.2014, 04:09
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tieto Näytä viesti
Ok kiitos, se tuli viel mielee et täytyykö kiristysvaiheessa olla renkaat ilmassa vai voiko olla omalla painollaan ?



on se kevyempi pyörittää jos tunkkaa keulan ilimaan
kyllä mielellään ilmaan kannattaisi nostaa kun kiristelee. joskus omasta king cabista kiristi silleen että auto oli maassa niin muutaman kierroksen sain kirrattua niin ampu pultin lattian kautta takaraivoon ja voin sanoa että ei ihan hiljaa irronnut ja auton runko lepäili siinä 10cm päässä naamasta, ja rasitustahan siellä on huomattavasti enempi kun auto on maassa, muistutukseksi viellä että jos kovasti nostaa niin pyörän kulmat muuttuvat joten rupeaa toden näkösesti hakemaan ajaessa.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.08.2014, 20:14
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Hiluxin täräytin tulille, ja laturin merkkivalo, t-belt ja filter jäi palamaan?
Vielä en oo kerenny mittailla akusta tuleeko sähöä, onko jollain jotain nohevia vinkkejä?
Miten ja mistä mittailla jne...
Säädinhän tälläsessä taitaa olla erilläään? Missä?
Miten rajaa vikaa säätimeen ja/tai laturiin
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 01.08.2014 20:22
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.08.2014, 21:33
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Hiluxin täräytin tulille, ja laturin merkkivalo, t-belt ja filter jäi palamaan?
Laturi tai säädinhän se sitten, ainakin jos on noita 80 luvun vehkeitä. Ite en ainakaan tiedä muita menetelmiä vikakohteen paikallistamiseen kun vaihtaa ensin yksi ja sitten toinen.

Jännitteensäädin - jos siis erillinen - on jotakuinkin tällänen:



Jos päädyt tollasen ostamaan niin älä ota sitä sellasta elektronista jota tyrkytetään, ei toimi. Sen sijaan se (todennäköisimmin New Era merkkinen) peltikuorinen mekaaninen kyllä toimii.

Jos päädyt laturin vaihtamiseen niin kehottaisin välttämään ainakin nimettömiä ja silverjotainmerkkisiä mitä eräässä joka alan tavarataloketjuissa myydään. Esimerkiksi Elstockin tai Lucasin paketissa tulevat ovat sitten jo varmempia valintoja. Eikä tuo ainakaan Läjään maksa merkkiliikkeesäkään mansikoita.

Ja nämä neuvot 4 (vai 5?) vuoden Läjäharrastuksen ja 17 vuoden varaosamyyntikokemukseen pohjautuen.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.08.2014, 21:38
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kiitos näistä, ootellaan josko jollain ois jotain vinkkiä vian paikallistamiseen.
Voiko laturin perästä koittaa mitata, mitä sieltä pitäis tulla?
Tuo säädinhän se varmaan ekaks kannattaa ostaa sentään halvempi.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 01.08.2014 21:53
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.08.2014, 15:38
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Hiluxin täräytin tulille, ja laturin merkkivalo, t-belt ja filter jäi palamaan?
Vielä en oo kerenny mittailla akusta tuleeko sähöä, onko jollain jotain nohevia vinkkejä?
Miten ja mistä mittailla jne...
Säädinhän tälläsessä taitaa olla erilläään? Missä?
Miten rajaa vikaa säätimeen ja/tai laturiin

Laturin hiilet luultavasti loppu, nuo kyseiset valot on tuossa tapauksessa ruukanneet syttyä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.08.2014, 09:46
ilex ilex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.14
Sijainti: Seinäjoki, Suomi
Viestit: 44
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
mutterit auki sauvan pulteista ja kiristelee tasasesti ja käyt ajaa testi lenkin jonka jälkeen mittailee että kumpikin on rengas on kaaresta mitattuna saman verran säädetty.

edittinä viellä tuossa kuvan kanssa. tuossa tosin laskevat vaan alaspäin mutta idea sama http://www.toyotanation.com/forum/80-89-95-toyota-pickup-hilux/151518-how-torsion-bar-suspension-lowering.html


Ajaako saman asian jos laittaa korokepalat sinne tukivarsien väliin? ainaki tuntuisi helpommalta hommalta ja saman verran kohottais kummaltakin puolelta...mene ja tiedä
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.08.2014, 17:33
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilex Näytä viesti
Ajaako saman asian jos laittaa korokepalat sinne tukivarsien väliin? ainaki tuntuisi helpommalta hommalta ja saman verran kohottais kummaltakin puolelta...mene ja tiedä

kyllä minä sauvoista kääntäisin, on sen verran helppo prokkis ettei tarvii mitää raketti tiedettä, veikkaan että enemmän menee aikaa laitella jotain limppuja sinne kun kirrata, laittelet vaa sauvan pultteihin jotain lubrikanttia että ei kaikki ruoste ja paska mene jenkoihin ja sitten vaan 17 lenkki ja 17 räikkä ja kirraamaa (vai oliko 19) jengat on sitten aika tihiät että saa pyöritellä hetken että saa jotain hyötyä, mutta jos auton keula lepää maassa niin itse tiukkaisin tappiin asti ja katsoisin miltä näyttää ja millanen on ajaa, jos ei nouse vielläkään niin seuraava vaihtoehto on että löysytät sauvat ja laitat toiseen asentoon alatukivarsiin ne niin rupeaa nousemaan mutta tässä on se efekti sitten kun tiukataan sauvoja niin keulan toiminta häiriintyy ja menee jäykäksi eli joustoista on aika turha haaveilla, tosin riippuu siitä paljonko nousee ja paljonko sauvaa on kiristetty, vakio sauvoista ei ole hirveästi kokemusta kun ollut aina calminin sauvat mutta viisammaat ovat kertoneet että tuomoinen auto kun on keulasta tippunut niin sauva on väsynyt sen verran ja kun kirrataan niin VOI mennä poikki, itsellä ei näin ole käynyt. en tiiä oliko tarpeeksi selvästi kerrottu mutta jokainen tekee omalla vastuulla
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.08.2014, 23:50
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Maastoajon kannalta korokepalat paremmat eivät tee jousituksesta niin jäykkää.

Hiluksikin lataa taas, oli hiilet loppu ja uudetkin jo paikallaaan.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 04.08.2014, 10:25
jmtr83 jmtr83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.12
Sijainti: loimaa, suomi
Viestit: 122
Perusasetus

taas neuvoja vailla


Kyse ois 87 ln 65 hiluksista. Mitäs on hajonnu ku tiputtaa öljyä tuolta taka-akselilta. Siitä kohtaa mihin u-pultit tulee kiinni. Oisko joku stefa ja millanen homma on vaihtaa? Ja kiitos taas jo etukäteen vastauksesta.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 04.08.2014, 10:52
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Akseliputki lahonnut.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 04.08.2014, 10:54
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilex Näytä viesti
Ajaako saman asian jos laittaa korokepalat sinne tukivarsien väliin? ainaki tuntuisi helpommalta hommalta ja saman verran kohottais kummaltakin puolelta...mene ja tiedä
Paloilla saa lisää joustomatkaa, miinuksena tietenkin pyöränkulmat menee pieleen ja vaatii säätöä sekä muutoskatsastuksen tarve jos haluaa tehdä oikein...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 04.08.2014, 12:50
jmtr83 jmtr83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.12
Sijainti: loimaa, suomi
Viestit: 122
Perusasetus

akseliputki


Onnistuuko sen akseliputken paikkaus hitsaamalla? Ja onko se ihan irtonainen osa se mihin u-pultit kiristetään sinne akselin alle?
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 04.08.2014, 12:58
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Se akselin alla oleva levy mihin myös iskari kiinnittyy on ihan irtonainen pala mikä irtoaa U pultit irrottamalla, kaippa noita akseleita voi hitsata kun niihin panssareita yms raktioonipaarejakin poltetaan kiinnni.
Tietysti ihan tiivisteen kohdalta ei kannata polttaa ennenkun tiiviste on irti.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 04.08.2014, 18:32
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Etuperän välys


Vaihtelin tuossa vetoakselin kumeja 2000vm hiluksiin ja huomasin etuperässä oikean puoleisessa laipassa, johon vetoakseli tulee kiinni, niin välystä joka suuntaan noin 3mm. Onko normaalia ja jos ei niin mitä olisi menossa rikki, mitään ääntä perä ei pidä?
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 05.08.2014, 04:48
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Vaihtelin tuossa vetoakselin kumeja 2000vm hiluksiin ja huomasin etuperässä oikean puoleisessa laipassa, johon vetoakseli tulee kiinni, niin välystä joka suuntaan noin 3mm. Onko normaalia ja jos ei niin mitä olisi menossa rikki, mitään ääntä perä ei pidä?
Normaalia, itellä -99 kampe ja joskus kävin marmorilla katsomassa räjäytyskuvaa, tilasin neulalaakerin ( hinta kohdillaan, olisko ollut 60 eukkoa ) ja purkamaan autoa.
Kyseistä laakeria ei edes löytynyt sieltä
Välys pienenee / jää pois kun on 4-veto päällä.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.08.2014, 21:30
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmtr83 Näytä viesti
Onnistuuko sen akseliputken paikkaus hitsaamalla? Ja onko se ihan irtonainen osa se mihin u-pultit kiristetään sinne akselin alle?
Kyllä onnistuu normi hitsaus kamoilla paikkaus. Mulle hilux järkkäs vastaavan yllätyksen kun se oli kaks viikkoo seissy tallissa.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 05.08.2014, 04:49
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Paloilla saa lisää joustomatkaa, miinuksena tietenkin pyöränkulmat menee pieleen ja vaatii säätöä sekä muutoskatsastuksen tarve jos haluaa tehdä oikein...
Tuota kulmaa saa säädettyä, itsellä taitaa olla 2cm palat, sauvoja pikkuisen kirrattu ja kulmat tuli suht liki ohjearvoja kun ne säädätin.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 05.08.2014, 05:13
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Jooo kovin yleisesti niis risukeulan perissä tuntuy klappia olevan juurikin ulostulossa.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 06.08.2014, 10:28
Rottah Rottah ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.07.13
Sijainti: Pohojoispohojanmaa
Viestit: 7
Perusasetus

Hilux Jurbo 2LT


Eilen ku tulin mettäreittiä kotia nii huomasin peilistä että miten perässä tullee musta öljyvana mut edessä ei näkyny mittään. Auto seis ja sammuksiin. Konttasin auton alle ja katoin että onko mittään menny rikki nii ei. Jokapaikka oli yhtä öljyssä ja hiekassa ku ennenki. Auton oltua parkissa nii vilkasin öljytikkua nii oli öljy vajonu ylärajasta pikkusen alarajan yläpuolelle Vähän aikaa ku mietin nii ainoa paikka mistä ne on voinu tulla pihalle nii on huohotinletkusta???
Kone kylläkin huohottaa aikalailla ja ulkona lämmintä 32. Ku ei ole ennen ollu tämmöstä ongelmaa. Auto kuitenki pellaan vallanmainiosti....Voiko näillä olla tohon sit jonkulainen vaikutus??
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 06.08.2014, 22:01
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kyllä hiluksil ajetaa kuumemmassaki kun +32c että tuskin sen takia öljyä hukkaa.. Kannattaa täyttää ja seurata joka ajon jälkeen et kuin paljon sitä häviää.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 07.08.2014, 15:58
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rottah Näytä viesti
Vähän aikaa ku mietin nii ainoa paikka mistä ne on voinu tulla pihalle nii on huohotinletkusta???
Kato nyt ainaki alkuu, ettei ole esim. öljynsuodatin löystynyt. Tuskin huohottimesta työntää yli kahta litraa öljyä pihalle lyhyessä ajassa, ainakaan pelkän helteen takia. Helppo toikin teoria tarkistaa, kone tyhjäkäynnille ja öljyn täyttökorkki auki, optimitilanteessa ei puhalla sieltä mitään, pahimmassa painajaisessa lentää hattu päästä. En oo kyl tohon 2LT koneeseen perehtynyt, mutta 2L:ssä huohotin menee imusarjaan, eikä näin ollen pitäisi syntyä tollasta öljyvanaa, jos sieltä alkais tulvia öljyä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 10.08.2014, 13:59
Rottah Rottah ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.07.13
Sijainti: Pohojoispohojanmaa
Viestit: 7
Perusasetus

Siinäpä se onki ku ei syö normiajon aikana öljyä yhtään. Ja tämänki olikin sentakia hieman eriskummallinen juttu..ja matka jonka aikana öljyä tuli pihalle oli 30m. Suodatin oli kiinni ja kaikki muukin normikunnossa. Vedot on tallessa, mitä tässä nyt niitä onkaan. Nyt normiajossa ei ole minkäänlaista öljyvuotoa ym. samalaista ongelmaa. Tästä mallista on riisuttu kaikki pakokaasukierätys jutut pois, koska kone on vanhemman mallin korissa missä ei ole "matalapäästöä" vai mikäseon. Mut tosta huohotuksesta päätellen kone vissiin alkaa vejellä viimesiä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 04:50 (GMT +2).