![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitos Make! ![]() Saako tuohon enää varaosia tai vaihteiston päivitettyä? Manuaalia josta näkyy mitä se on syönyt? -Joel
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää! ![]() Arctic Rhino ***Noormarkun Off Road Team*** Viimeksi muokannut Arctic Rhino : 25.07.2014 09:28 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sattumalta löytyi vielä manuaali kaapista
![]() Osia ei enää saa tuohon tehtaalta eikä päivitystä kannata tehdä koska muuta et voi käyttää kuin moottorin. Muistaakseni jopa moottorin päätylaipankin pitää vaihtaa.. Jotain käytettyjä moottorin osia multa saattaa vielä löytyä. Viimeksi muokannut MakeO : 25.07.2014 09:54 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli juuri tollanen suikan keulilla monen monituista vuotta. Toimi lähes moitteetta, joskin ei tuolla mitään hard-core offia harrastettu.
Solenoidiboksista piti joitain liitoksia juotella uudestaan kiinni ja yksi moottorin magneetti irtosi tuosta ulkokuoresta. Ovat siis liimalla kiinni tässä mallissa. Alkuperäiset vaseliinit oli yllättävän hyvässä hapessa kun lopulta tuon avasin ton magneetin irtoamisen takia. Varmaan ne vassut olisi kannattanut vaihtaa heti uutena mutta ei jaksanut. Mulla rattaat oli hyvässä kunnossa mutta käyttö oli tosiaan satunnaista ja autokin oli kevyt. Voimahan tuosta ei koskaan loppunut, sen sijaan hidas tuo kyllä on.
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eiks näitä ollut ennen kaikilla?
![]() Hidashan se oli kuin helvetti, ja muinoin aika kalliskin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miten näissä tuo jarru toimii?
Oman runvan joskus purin ja vaihtelin vaseliinit, niin samalla ihmettelin jarrun sielunelämää. Ei oikein auennut mulle.
__________________
RASOR |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jossain 8 tonnises on magneetti moottori mutta kyllä tämmönen 12 tonninen on jo sarjamoottori ja kentät on pulttaamalla kiinni, eli ei pelkoa niiden irtoamisesta ...
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
edit: tarkistin ja ABT8000 mallihan se mulla olikin
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 25.07.2014 17:40 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulle on nyt se Articrhinon vinssi pödälle, ja sielle on osia rikki. Vai olisko joku muu osia? Vinssi on täälä hetkelle Jalaskävellä. T: Norjalainen / Henrik / Turska |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
etsimiseen menee päivä... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Multa löytyy tollanen vaikka varaosiksi jos tarvetta kuva löytyy mun projektitopikista
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiitos, ei asialle oo kiire. Mutta hyvä tiedä. On mulle muutakin asia sinnepäin. T: Henrik |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
abt 10000 24v vinssin rasvaus | eyeless | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.01.2010 23:43 |
Ostettu ABT:n 8000 vinssin varaosia | Tounimaan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.02.2009 13:38 |
ABT vinssin toiminta häriö... | BF_Goodrich | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.08.2007 13:20 |
ABT 10000 vinssin käyttöopastus | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.05.2007 06:57 |
Kokemuksia vinsistä ABT S 10 000 24v?? | Ari.V | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.09.2004 19:09 |