![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uus paikallaan. Piru niitä vaijerin kiinnikkeitä. Kaikki meni rikki. Neliö reikään menevät. Millähän ne sais kiinni? Siis kuori osa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko kokemuksia eri tehostin öljyistä? vois varmaan olla aika vaihtaa tuohon omaan rohjakkeeseen ku liekö ikinä vaihettu, ja ohjaus vähän jo tahmeen makunen, 33" kumit vielä tuskin niin paljoa laittaa hanttiin, vai onko muita havaittuja "markanvikoja" olemassa ?
onko muilla kiillottunu raidetangon pää ?(kartturin puoli) huomasin vaan kun sain tuon rapakosta ylös niin oli kiillottunu ja vanne tuntu olevan kuitenkin aika kaukana (patrolin vanne mikä levitetty ulkopuolelta 10 tuumaseks), ja oli olevinaan niin kiire taas että en kerenny enempää tutkia kun meni jo yöhommiks muutenkin. vai elääkö vaan omiaan ja aiheuttaa aasille ihmetyksiä ![]() Viimeksi muokannut Mela-Antero : 15.07.2014 21:40 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etsin vielä parempaa pääjousta kun toyotalta tuli uusi mutta paljon lyhempi eli väärä. Se iso jousi määrää koska paine karkaa vapaakiertoon, mielestäni? ja samalla sitä liikaa jäykistämällä vapaakierto ei koskaan laukea ja öljyt kuumenee jatkuvasti paineenrajoittimen kautta kiertämälllä tms? Ensiks putsaat säiliön ja sihdin irtonaisena huuhtelemalla vastavirtaan vaikka löpöllä. Hieno sihti tukkeutuu toyotan sorvinlastuista. Oikesataan unohdin jo tehostustarpeen kun noi tein vaikka lyhyt vieteri muistuttaa asiasta kojelaudalla. Normitehostuksella paikat kestää isommankin miehen vääntämisen. Nyt pyörii jo 33" kämmenellä pikiparkkiksella kämmenellä. 38" maastopaineilla pyytää triplatehostusta.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset edellisistä, putsaus ja uudet liemet autto vähän, mutta pitää tutkia vielä jossain kohtaa enempi...
Koitin ehtiä, mutten onnistunu, ku jostain luin ulosoton möykyn poistosta laatikon kupeesta, voiko sen purkaa vaan pois ja tukkia reikä laipalla ? Minun käytössä turha kapine ja helpottas panssarin tekoa |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo kilpipeli niin sillä ei oo merkitystä, gt:n kaa saa painia ihan tarpeeks kilpien kaa nii tuo pysyy 110% omien pykälien mukasena
![]() Edit, löyty, kiitos ja anteeks ! Viimeksi muokannut Mela-Antero : 13.08.2014 17:43 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Saakohan tohon koneeseen tehdä tälläsen pikku muutoksen ilman sen ihmeempää..-->
http://i1004.photobucket.com/albums/.../WP_000286.jpg On noi kääminpäät poikinu ja vuotaa ku seula ne pultit ilmaa niin aattelin jos heittää koko laipan välistä helvettiin ku ei pelaa muutenkaan.. ja jos voipi niin onkohan niillä virtapiuhoilla merkitystä vaikka laittelee kutistesukat ympärille ja pakettiin..? Toinen ongelma koettiin ku ihmeteltiin alipaineletku helvettiä, onko jossain kunnollinen opus minne mikäkin letku on menossa?? iteltä on monta laitettu tukkoon ja muutenkin menee jotenki epämäärääsesti, ihmetelly ku laittaa käyntiin niin käy niinku 5 sylinterillä ku polkasoo kaasua niin "ilmaa" ittensä ja sen jälkeen ei mitään ongelmaa..ja sama homma melkein joka käynnistyksessä jos ei ole ihan lämmin...jos joku letku laitettu meneen päin helv.. autohan on siis 61 |