Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 15.11.2004, 15:24
Elmor Elmor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.02.04
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 116
Perusasetus

Pähkäilin KingCabin kanssa tuota erillisjousitetun etupään korkeutta. Kun se oli väännetty melkein ylärajoittajiin, oli ajettavuus aivan karsea. Auto haki koko ajan ja ohjaus löi kaupunkinopeuksissakin näpeille, kun ajoi kaivonkannen yli. Renkaathan kallistuivat ulospäin, kun jousitusta ruuvasi ylös. Ei hyvä.

Nyt on keulaa hiukan laskettu, eli lepää suunnilleen puolivälissä, ja on kuin eri auto ajella. Renkaan pystykallistuma on hiukan sisäänpäin ja ohjaus tuntuu siltä kuin autossa pitääkin. Hakee maantiellä hiukan, eli kuten kunnon Nissanin kuuluukin.

Kiitos kaikille vinkkejä aikanaan antaneille!


Elmor
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousillisen pajeron korotus kallekoo Tekniikka & Jutustelu 28 02.01.2010 02:31
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 00:13 (GMT +2).