![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Aurinko paistaa ja vapaa viikonloppu edessä...
![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
Huomasinpa aamusella verkkopankissa, että tili, johon allekirjoittaneella on käyttöoikeus, oli siirtynyt reilusti + merkkiselle puolelle, oli isoja numeroita ennen pilkkua...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
FUCK YEAH!!!!!!!! pika Super viritykset vinssille äsken ja vähä kaliaa nassuun. huomen aamusta rajasta yli ja ekat testit vinssille turakkilan puolella!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Päälle vuos siit ku oon ottanu kaks koiraa lenkille ja 300m jälkeen nuoremp muisti mist hommas on kyse, eikä koittant mennä kilpaa toisen kans vaan tepasteli rennosti hihna löysäl...
Vanhempi toimiiki ku kello lenkillä.
|
||||
|
||||
![]()
Emännälle ostamassani tonnin farkkuprimerassa pelaa edelleen 3 meilläolovuoden jälkeen ilmastointikin
![]() ![]() Samaan syssyyn se meni perjantaina leimastakin läpi taas yli vuodeksi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sain nuo tallin ovet lopultakin paikalleen...
|
|||
|
|||
![]()
Huomenna työhaastatteluun.. kyllästyin edellisen talon harrastuksen omaiseen työtahtiin.. ei jostain syystä motivoi työnteko semmosel tahdin et YTK rahotteisena on samat tulot tekemättä mitään...
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Vapaapäivä lomalla, eli frouva lähti prinsessan kanssa isolle kirkolle koko päiväksi eikä tänne jätetty mitään nakkilistaa.
![]() (tarkennuksena, ihan hyvä frouva mutta kovin toimelias)
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|||
|
|||
![]()
Tervetuloa meille puuhastelemaan... mun nakkilista on hiukan tukahduttavan pitkä ku emännältä leikattiin olkapää viime viikol...
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tarjouksesta mutta kyllä mullakin nakkeja riittää noissa omissa touhuissa, ilman kotinakkejakin.
![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Menipä katsastuksesta huomautuksetta läpi tuo Käyttö-/Harraste Dacia Duster.
|
|||
|
|||
![]()
kirjaimia tuli lisää ajokorttiin
|
|||
|
|||
![]()
Mun pitää käydä pitkiäkin neuvotteluja hallituksen kans et pääsen edes välil käymään tallilla rassaamaan volkkaria et sais sen edes ajoon... lauantaina olis tarkoitus leimalle, yksi paikka pitäs hitsata ja massaa sutia vähän sinne tänne ja tonne.. hiukan maaliakin pitäs suhauttaa pariin paikkaan ja myllyttää maalipinta jajajajaja... mut tuntuu et menee päivät siivotessa, täyttäessä ja tyhjätessä tiski ja pyykkikonetta, kanoja, koiria, akvaarioita hoitaessa.. :S
|
|||
|
|||
![]()
Tuliko minkämoinen hieroglyfi lappuun?
|
|||
|
|||
![]()
no tällä kertaa täydennystä vain yhden kirjaimen verran, mutta laitetaan se nyt oikee nykymuotoon eli BECE LT
|
|||
|
|||
![]()
Tuuletin tuli ja kyl helpottaa
![]() http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...ttava-tuuletin Tuollaisen hommasin ja kämppä kyllä viilenee kun tuuletusikkunan viereen vielä istutin...
|
||||
|
||||
![]()
mondeon ilmastointi korjattu
![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Virago pelaa, aurinko paistaa ja emännys hoputtaa ajelemaan(yhdessä
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kesäloman toinen jakso alkoi justiinsa......
|
||||
|
||||
![]()
Khibiny mountains tsekattu. Ai jeesus että oli hienot mestat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
scania saatu viimein leimattua
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Timo K:lta aivan mahtava kuva. Itävallasta vaiko Sveitsistä?
Tämän Baby Blue Rangen olen myös mielestäni muutaman kerran Hämeenlinnantiellä bongannut.
|
|||
|
|||
![]()
Ei kummastakaan...
![]() Voi pitää paikkaansa. Ajelen satunnaisesti työmatkoillani Hämeenlinnanväylää ja Kehiä pitkin. |
|
||||
|
||||
![]()
Sitten oltaneen Italiassa...? No, anyway, muutaman kerran Kaivokselan kohdilla olen Rangesi bongannut.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013 | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 610 | 01.01.2014 17:17 |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |