![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
moneen kulkineeseen jo laittanu ivalon imu-paineletkua turbon paluupuolelle, eikä mitään ongelmia ole ollut.
kestää tarpeen vaatiessa 5bar painetta ja nykyään onkin välijäähdyttimen ja imusarjan välissä samaa tavaraa... eli se on semmosta kumiletkua jossa metalli spiraali vulkanoituna, melkein samaa kuin nurmen imu-paineletku mut tää ivalo tuntuu pysyvän paljon paremmin paikoillaan sekä taipuu mukavasti jyrkkäänkin kurviin ilman pelkoa et menis lyttyyn... On hieman kalliimpaa kuin nurmi-letku mut on hintansa väärti. kokoja löytyy ainakin hyvin molemmista. ihan perus aban-klemmareilla on pysyny noi ivalot paikoillaan, koosta riippumatta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Torstaina läksin käymään terassilla yhellä oluella ja tänään heti aamuviiden maissa baarin jälkeen tempastiin perämurikka irti, oli sitten pyörinyt isot pultit auki toiselta puolelta eli poskilaakereiden metsästykseen.
Viimeksi muokannut Repro : 17.07.2014 13:21 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No, perämurikka jotenkuten kasassa.
Eipä ollut suojasukista iloa kun Motonetin tulpanjohtoja on mennyt kassillinen, tuppaavat vaan lyömään jostain aina läpi. Nyt tuli Accel:n tulpanjohdot keraamisilla päillä, jospa ei enää sulaisi. Pienten testiajojen jälkeen ei tunnu ainakaan kipinä mihinkään enää häviävän. Konepeltiä keventelin myös, jospa tuo ilmakin vaihtuisi konehuoneessa tehokkaammin eikä kaikki johdot paistuisi. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nyt tankattu RE85:sta, polttoainekarttoja piti rikastaa 25% ja ennakkoa lisäsin alkuunsa 5 astetta läpeensä. Pitää huomenna jatkaa koeajoa. 12-1 hampainen triggeripyörä tarttis asentaa jotta uskaltais ennakkoa lisätä enemmän.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nyt vetelee ihan kivasti, pientä hienosäätöä vielä. 12 astetta sytytysennakkoa lisää läpeensä ja bensakartan rikastus pudotettu 20 %:iin. Nyt rupee aikaisemmin oireillut kansipahvi ilmoittelemaan olemassaolostaan, saas nähdä pääseekö tänäkään vuonna Worrycrossiin.
![]() Koneen lämmötkin pieneni polttoaineen vaihdon myötä. http://youtu.be/bHFUcW5a2MY Viimeksi muokannut Repro : 11.08.2014 21:23 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |